شهر خبر

انتقام سخت ایران از تروریست ها /شناسایی و تعقیب ادامه دارد /پیکرهای شهدای فراجا در حمله تروریستی "راسک" به زیارت امام رضا(ع) می‌روند

انتقام سخت ایران از تروریست ها /شناسایی و تعقیب ادامه دارد /پیکرهای شهدای فراجا در حمله تروریستی "راسک" به زیارت امام رضا(ع) می‌روند

تسنیم نوشت: جانشین فراجا با اشاره به اینکه انتقام سختی از تروریست‌ها خواهیم گرفت، گفت: ‌این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند.

سردار رضایی جانشین فراجا در مراسم تشییع شهدای مقر انتظامی راسک با بیان اینکه تروریست‌ها بدانند این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند و پاسخ سخت و شکننده‌ای به آنان خواهیم داد، اظهار داشت: شناسایی و تعقیب تروریست‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به حضور پررنگ شیعه و سنی در مراسم تشییع این شهدای والامقام افزود: این حضور باشکوه مردم سیستان و بلوچستان در بدرقه شهدا، خود پاسخ کوبنده به کوردلان و معاندان است.

اسامی شهدای حادثه روز گذشته که از استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان، قزوین، بوشهر و خراسان رضوی، مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پویا شیخ، ابوالفضل شریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت‌پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، مجید فیروزنیا، حمید رضایی امین شهدای حمله تروریستی به راسک هستند.

پیکرهای شهدای فراجا در حمله تروریستی "راسک" به زیارت امام رضا(ع) می‌روند

همچنین بنا برگزارش تسنیم، پیکرهای ۱۱ شهید حمله ناجوانمردانه تروریست‌های جیش‌الظلم‌ در شهرستان راسک بعد از تشییع در زاهدان، به زیارت امام رضا(ع) برده می‌شوند.

بامداد ۲۴ آذر ماه در پی حمله ناجوانمردانه‌ تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک‌، ۱۱ مأمور پلیس شهید و ۷ نفر مجروح شدند؛ در این حمله تروریستی که بیش از یک ساعت به‌طول انجامید، نیروهای‌ پلیس حاضر در این مقر، شجاعانه با این تروریست‌ها به مقابله پرداختند و تعداد زیادی از آنها را مجروح کردند.

از همان دقایق ابتدایی این حادثه، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده‌کل انتظامی به سیستان و بلوچستان سفر کرد و سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا در توئیتی اعلام کرد: "‏از امروز کسانی که در حمله تروریستی به مقر انتظامی «راسک» دست داشتند خود را مُردگانی فرض کنند که فقط راه می‌روند".

مراسم تشییع پیکر پاک این مدافعان وطن صبح امروز ۲۵ آذر ماه در زاهدان برگزار شد و قرار است تا بعد از تشییع تمامی پیکرها برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد منتقل شوند و بعد از آنجا هر پیکر در استان مربوطه به خاک سپرده شود.

تمامی مدافعان وطنی که در این حمله به شهادت رسیدند نیروی رسمی (کادر) پلیس بودند و در این حادثه هیچ سربازی شهید یا مجروح نشده است.

بنابراین ۶ استان، میزبان شهدای فاطمیه فراجا هستند؛ از این شهدا، یک شهید ساکن استان گیلان، یک شهید ساکن بوشهر، دو شهید خراسان رضوی، یک شهید ساکن قزوین، چهار شهید ساکن زاهدان و دو شهید ساکن زابل بودند.

سازمان اطلاعات فراجا هم‌اکنون در حال تحقیق و تلاش برای شناسایی تروریست‌ها و عاملان این حمله ناجوانمردانه است.

2727