شهر خبر

داورچهارم؟محسن قهرمانی پشت سیستم نشسته بود!

داورچهارم؟محسن قهرمانی پشت سیستم نشسته بود!

دربی 102 برای اولین بار با وی ای آر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دربی 102 بین تیم های استقلال و پرسپولیس با نتیجه 1-1 به پایان رسید. این در حالی است که بازی تا دقایق پایانی با نتیجه 1-0 به سود پرسپولیس در جریان بود اما در دقایق پایانی یک صحنه مشکوک رقم خورد و آرش رضاوند برخوردی با علی نعمتی داشت.

موعود بنیادی فر زمان زیادی را صرف بررسی صحنه کرد و پس از مشورت با داوران عراقی حاضر در اتاق VAR، این صحنه را پنالتی اعلام کرد. این در حالی بود که موعود بنیادی فر پیش از این یک صحنه مشکوک دیگر بین پیمان بابایی و علی نعمتی رقم خورد و داور پنالتی اعلام نکرده بود.

بعد از اینکه کوین یامگا پشت پنالتی قرار گرفت و توپ را تبدیل به گل کرد، بازی به جنجال کشیده شد و درگیری و تنشی بین بازیکنان دو تیم مجددا شکل گرفت.

نکته عجیب دیگری که در مورد وی ای آر مطرح شد، این است که معمولا در همه جای دنیا زمانی که صحنه های مشکوک به وی ای آر می‌روند، کارگردان تلوزیونی اتاق وی ای آر را نشان می‌دهد، اما در این بازی شاهد چنین صحته هایی نبودیم، همین قضیه باعث شد که کاربران در فضای مجازی به شوخی بگویند که اصلا داور عراقی وجود نداشته و محسن قهرمانی پشت سیستم کمک داور ویدیویی نشسته بوده است!

257 251