شهر خبر

مجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور:

تروریست‌ها موفق به فرار از منطقه نشدند؛ منطقه تحت محاصره کامل نیروهای خودی است

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: تروریست‌ها موفق به فرار از منطقه نشدند و منطقه اکنون در محاصره کامل نیروهای خودی است؛ ضمن اینکه پاسخ دردناکی بر تروریست‌ها وارد خواهد شد، باقی تروریست‌ها نیز دستگیر می‌شوند.

تروریست‌ها موفق به فرار از منطقه نشدند؛ منطقه تحت محاصره کامل نیروهای خودی است
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۴ ۱۲:۵۵:۵۱
اعتمادآنلاین |

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در گفت‌وگویی تلویزیونی در ارتباط با حمله تروریستی شامگاه گذشته به مقر انتظامی شهرستان راسک، گفت: ساعت 2 بامداد امروز براساس بر آورده‌های اولیه نزدیک به 10 تن از تروریست‌ها به یکی از مقرهای انتظامی در شهرستان راسک حمله و برای جلوگیری از رسیدن نیروهای کمکی، در مسیر نیروهای اعزامی اجرای کمین می‌کنند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: نیروهای انتظامی موفق می‌شوند در این کمین با شجاعت، شهامت، شهادت‌طلبی و مقاومت با عبور از کمین و تقدیم 2 شهید، خود را به مقر برسانند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، تصریح کرد: براساس تبادل آتش سنگین شدید و برتری نیروهای خودی، تروریست‌ها مجبور به فرار می‌شوند؛ در این نبرد تن به تن 11 تن از نیروهای فراجا به شهادت می‌رسند و شش تن نیز مجروح می‌شوند.

میراحمدی افزود: تعدادی از تروریست‌ها به هلاکت می‌رسند و تعدادی از آنان هم با خود می‌برند، جسد یک تن تروریست‌ها نیز در اختیار نیروهای ما قرار دارد و یک تن از آن‌ها به صورت زنده در اختیار نیروهای اطلاعاتی و انتظامی قرار گرفته است.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در پایان خاطرنشان کرد: تروریست‌ها موفق به فرار از منطقه نشدند و منطقه اکنون در محاصره کامل نیروهای خودی است؛ ضمن اینکه پاسخ دردناکی بر تروریست‌ها وارد خواهد شد، باقی تروریست‌ها نیز دستگیر می‌شوند.