شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#سیستان#سیستان و بلوچستان

نخستین واکنش مجلس به حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان؛ انتقام سخت در راه است

نخستین واکنش مجلس به حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان؛ انتقام سخت در راه است

ایرنا نوشت: نماینده خاش و میرجاوه در مجلس ضمن محکومیت حمله تروریستی به مقر پلیس در استان سیستان و بلوچستان گفت قطعاً انتقام سخت نظام در انتظار عوامل این حادثه تروریستی خواهد بود.

اسماعیل حسین‌زهی، با اشاره به گفت: این حمله تروریستی را محکوم می‌کنیم و قطعاً انتقام سخت نظام در انتظار عوامل این حادثه تروریستی خواهد بود.

نماینده خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن سعی داشته تا با اقدامات تروریستی و رفتارهایی از این قبیل بین احزاب و قومیت‌های مختلف در ایران و از جمله استان سیستان و بلوچستان اختلاف ایجاد کند.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان با وجود قومیت‌ها و احزاب مختلف نماد وحدت در جمهوری اسلامی است و این گونه اقدامات تروریستی نمی‌تواند بین مردم با یکدیگر و مردم با حاکمیت اختلاف ایجاد کند.

حسین‌زهی خاطرنشان کرد: به دنبال سفر ابراهیم رئیسی به استان سیستان و بلوچستان ما شاهد رونق در پروژه‌های عمرانی استان بودیم که این رونق و پیشرفت نتوانست برای دشمنان ما قابل تحمل باشد و آنها سعی کردند تا با این قبیل اقدامات تروریستی شیرینی این پیشرفت‌ها را در کام مردم تلخ کنند.

نماینده خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانطور که گفتم اینگونه اقدامات تروریستی نمی‌تواند دشمن را به اهدافش در ایجاد اختلاف بین مردم برساند و مردم همانند گذشته وحدت و یکپارچگی خود را در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی حفظ خواهند کرد.

۲۱۹۲۱۵