شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#شاسی بلند#فروش اقساطی

قابل توجه متقاضیان خودرو / فروش اقساطی این شاسی بلند با تحوبل ۳ ماهه آغاز شد

اقتصاد قابل توجه متقاضیان خودرو / فروش اقساطی این شاسی بلند با تحوبل ۳ ماهه آغاز شد

شرکت مدیران خودرو پیش فروش شاسی بلند ام وی ام ایکس ۳۳ کراس را در دو نسخه دنده‌ای و اتوماتیک به شکل نقدی و اقساطی در آذر ۱۴۰۲ آغاز کرد.

پیش‌فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

در این طرح ام وی ام ایکس ۳۳ کراس MT یا دنده‌ای با قیمت نهایی ۸۰۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نسخه CVT یا اتوماتیک نیز با قیمت ۸۹۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین مشتریان می‌توانند نسخه دنده‌ای و اتوماتیک این خودرو را با پیش‌پرداخت حداقل ۵۰ درصد و تسهیلات حداکثر ۵۰ درصد به شکل اقساطی خریداری کنند. در این طرح میزان سود انصراف ۱۲ درصد خواهد بود. همچنین موعد تحویل این خودرو نیز ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه دعوتنامه و تایید اعتباری اعلام شده است.  

مدیران+خودرو