شهر خبر

«رویای پروانه‌ای» ایران در جشنواره تئاتر تونس

«رویای پروانه‌ای» ایران در جشنواره تئاتر تونس

نمایش رویای پروانه‌ای  نوشته و کار سید جواد رحیم زاده  برای حضور در سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نیابولیس راهی تونس می‌شود. سی وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر نیا بولیس از ۲۶ آذر تا سه دی ماه (۱۷ تا ۲۴ دسامبر) در پایتخت تونس با حضور سیزده کشور برگزار می‌گردد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هنرمندانی از کشورهای ایران، تونس، مصر، عربستان سعودی، عراق، مراکش و... در این جشنواره به اجرای آثار نمایشی خود برای مخاطب کودک و نوجوان می پردازند. از ایران گروه تئاتر سیمرغ با نمایش رویای پروانه ای به تهیه کنندگی محمد برومند در این جشنواره به صحنه می‌رود .

داستان نمایش قصه دختر نوجوان به نام «رها» است که برای شاد کردن مادرش تصمیم می‌گیرد زیباترین گل جهان را پیدا و به مادرش اهدا کند . او سفری را آغاز می‌کند و با موجودات جدیدی دوست و آشنا می‌شود. رها که دوست دارد همه شاد باشند و خوش بگذرانند به دوستان جدیدش کمک می‌کند تا زندگی بهتری را تجربه کنند . قورباغه، شتر، ناخدا و پروانه نیز به دختر کمک می‌کنند تا زیباترین گل جهان را پیدا و به مادرش اهدا کند .

رها عبدالله زاده بازیگر نمایش و دینا فهمیده، پریا حسینیان، باران رحیم زاده، جواد رحیم زاده

عروسک گردان‌های این نمایش هستند. طراح لباس و ساخت عروسک: مهناز آقایی، ساخت و انتخاب موسیقی : مهدی کیانمنش ، اپراتور نور وصدا : ملیحه فرید ، منشی و مدیر صحنه : نغمه نیکرو می باشند . اشکان شوریده ، رادمهرحیدری فرد و پریا حسینیان موسیقی نمایش را بصورت زنده اجرا می کنند . مدیر تولید : اکرم شایان فر، مدیر روابط بین الملل کمپانی سیمرغ ،ایلیا برومند است و سعید بابایی، طراح پوستر وبروشور است.

گروه سیمرغ بیش از این با نمایش های: کاکلی و آخرین برگ در این جشنواره حضور داشته است .

نمایش رویای پروانه ای کار گروه تئاتر سیمرغ به کارگردانی: جواد رحیم زاده و تهیه کنندگی محمد برومند در این جشنواره دو اجرا در شهرهای نابل و تونس خواهد داشت.

۵۷۵۷