شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#دولت#مالیات

هشدار روزنامه اصولگرا به دولت و مجلس: افزایش سنگین مالیات و تشدید هزینه‌های عمومی باعث می‌شود مردم در انتخابات شرکت نکنند

روزنامه جوان نوشت: طیفی از صاحبنظران با بیم و دغدغه رویکرد‌های دولت در لایحه بودجه و مقوله افزایش سنگین مالیات‌ها یا تشدید هزینه‌های عمومی شهروندان را دنبال می‌کنند. به همین سیاق، مصوبات مجلس به ویژه تصمیمات کمیسیون تلفیق در حوزه معیشت و رفاه طیف کارگران، کارمندان و بازنشستگان در چرخه امیدواری یا سرخوردگی عمومی در ماه‌های پایانی سال جاری تعیین کننده خواهد بود.

هشدار روزنامه اصولگرا به دولت و مجلس: افزایش سنگین مالیات و تشدید هزینه‌های عمومی باعث می‌شود مردم در انتخابات شرکت نکنند
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۳ ۱۱:۳۵:۰۸
اعتمادآنلاین |

روزنامه جوان از دولت و مجلس خواسته تصمیمات اقتصادیشان به گونه‌ای باشد که منجر به عدم شرکت مردم در انتخابات نباشد.

به گزارش جوان، در این برهه، تصمیم‌ها و تمهیدات دولتمردان به ویژه دستگاه‌های ذی‌ربط در اوضاع اقتصادی و معیشتی جامعه یک فاکتور غیرقابل انکار در شکل‌دهی به رفتار جامعه است، به‌گونه‌ای که به باور اغلب سنجش گران اجتماعی، خروجی تصمیم‌ها و عملکرد اقتصادی دولت در زمینه تورم و گرانی طی سه ماه آینده مستقیماً بر قضاوت و انگیزه انتخاباتی شهروندان اثربخش خواهد بود.

این روزنامه افزوده است: در همین راستا طیفی از صاحبنظران با بیم و دغدغه رویکرد‌های دولت در لایحه بودجه و مقوله افزایش سنگین مالیات‌ها یا تشدید هزینه‌های عمومی شهروندان را دنبال می‌کنند. به همین سیاق، مصوبات مجلس به ویژه تصمیمات کمیسیون تلفیق در حوزه معیشت و رفاه طیف کارگران، کارمندان و بازنشستگان در چرخه امیدواری یا سرخوردگی عمومی در ماه‌های پایانی سال جاری تعیین کننده خواهد بود.