شهر خبر

تکذیب یک ادعا درباره محسن رفیقدوست و بنیاد تعاون نور

تکذیب یک ادعا درباره محسن رفیقدوست و بنیاد تعاون نور

بنیاد تعاون نور در بیانیه ای، هرگونه ارتباط بین «موسسه اعتباری نور» که به تازگی منحل شده است با دو مجموعه «بنیاد تعاون نور» و «صندوق قرض الحسنه بنیاد نور» و محسن رفیق‌دوست را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در بیانیه بنیاد تعاون نور آمده است؛

در پی انتشار مطالب کذبی در شبکه‌های اجتماعی به اطلاع می‌رساند که هیچ گونه ارتباطی بین «موسسه اعتباری نور» که به تازگی منحل شده است با دو مجموعه «بنیاد تعاون نور» و «صندوق قرض الحسنه بنیاد نور» و نیز با جناب آقای محسن رفیق‌دوست وجود ندارد.

پیش از این نیز برخی شبکه‌های معاند از تشابه نام این دو مجموعه عام المنفعه با آن موسسه اعتباری، سوء استفاده کرده و به سیاه‌نمایی پرداخته بودند که در 24 مهرماه 1396، پاسخ تفصیلی درباره جزئیات هویت موسسان «موسسه اعتباری نور» و چگونگی تأسیس آن در رسانه‌ها منتشر شد و کذب بودن چنین ارتباطی با انتشار اسناد شرح داده شد.

ضروری دانستیم با بیان این توضیحات، از کسانی که بنیاد تعاون نور با پرداخت وام‌های کوچک بی بهره با اعتبار خیرین در حال گره گشایی از مشکلاتشان بوده است، رفع نگرانی کنیم.

بدیهی است حق رسیدگی قضایی از تنظیم کننده شایعات اخیر که متن خبر آنها به خوبی بیانگر غرض‌ورزی و وارونه‌نمایی عامدانه حقیقت است محفوظ خواهد بود.

بنیاد تعاون نور

2727