شهر خبر

خبر مهم مقام بلندپایه نظامی درباره فناوری های نو در ارتش

خبر مهم مقام بلندپایه نظامی درباره فناوری های نو در ارتش

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ارتش به‌سمت فناوری‌های نو در حرکت است، زیرا تهدید و نوع آن در آینده با امروز فرق خواهد کرد، به همین دلیل هم مقابله با فناوری‌های آینده هم با الان فرق می‌کند.

امیر دریادار حبیب الله سیاری در بازدید از غرفه نیروی هوایی ارتش در نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش، اظهار کرد: سطح علم و فناوری در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا است. به علت این که نیروی هوایی یک نیروی تجهیزات محور است، می طلبد از سطح بالایی از علم و دانش برخوردار باشد. از این جهت می بینیم که هم دانشگاه شهید ستاری و هم مرکز آموزش های تخصصی هوایی دقت زیادی به این موضوع دارند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش، گفت: تا به امروز مجموعه توانمندی های آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران را کسی به صورت یکجا ندیده بود. به همین منظور در این چند روزی که نمایشگاه دایر بود استقبال خوبی از آن به عمل آمد. این نمایشگاه مجموعه آموزش های نظامی را از اول تا آخر خدمت به صورت یکجا به تصویر کشید.

امیر دریادار سیاری با اشاره به نقش فناوری در ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: بخش هایی که در این نمایشگاه به تصویر کشید نشان می دهد ارتش جمهوری اسلامی ایران به سمت فناوری های نو در حرکت است. زیرا تهدید و نوع آن در آینده با امروز فرق خواهد کرد. به همین دلیل هم مقابله با فناوری های آینده هم با الان فرق می کند. ما اگر به این موضوعات جدید توجه نکنیم قطعا در آینده با غافلگیری فناورانه رو به رو خواهیم شد.

2727