شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت

با کمتر از ۱۰۰ میلیون در این منطقه خوش نشین خانه رهن کنید + جدول قیمت

اقتصاد با کمتر از ۱۰۰ میلیون در این منطقه خوش نشین خانه رهن کنید + جدول قیمت

در محله شمیران‌نو به دلیل قولنامه‌ای بودن خانه‌ها و بافت قدیمی که دارد فایل‌های بیشتری را می‌توان یافت که با بودجه‌ای زیر ۱۰۰ میلیون تومان بتوان رهن کرد.

بازار مسکن یکی از مهمترین بازارهای اقتصادی در هر کشوری است. این بازار شامل خرید، فروش و اجاره ملک‌ها مانند خانه‌ها، آپارتمان‌ها، ویلاها و مغازه‌ها می‌شود. بازار مسکن تحت تأثیر عوامل مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی قرار دارد. بازار مسکن از چندین بخش تشکیل شده است که شامل خریداران، فروشندگان، مشاوران املاک، تولیدکنندگان ساختمان و متخصصان حقوقی می‌شود. این بازار طبق روند و تغییرات بازارهای دیگر، ممکن است به صورت رو به رشد یا کاهش باشد.

از فایل‌های رهن و اجاره در این منطقه نشان می‌دهد که هم‌اکنون موجران این منطقه، رهن و اجاره ملک خود را متناسب با متوسط قیمت منطقه و یا پایین‌تر تعیین کرده‌اند؛ چرا که تعداد فایل‌های سبز (پایین‌تر از میانگین قیمت منطقه) و مشکی (در محدوده میانگین قیمت منطقه) بیشتر از قرمز (بالاتر از میانگین قیمت منطقه) است.

در محله شمیران‌نو به دلیل بافت قدیمی که دارد و قولنامه‌ای بودن خانه‌ها، فایل‌های بیشتری را می‌توان یافت که با بودجه‌ای زیر ۱۰۰ میلیون تومان بتوان رهن کرد. مبلغ رهن خانه‌ای با مساحت ۶۰ تا ۷۰ مترمربع در منطقه ۴، بین۵۰ میلیون تا یک میلیارد تومان است که مبلغ اجاره متناسب با مبلغ رهن و موقعیت و بافت بنا متغیر است.

اجاره-مسکن

در محله تهران پارس، رهن کامل واحدی با ۶۵ مترمربع مساحت و ۱۹ سال عمربنا، ۴۵۰ میلیون تومان و رهن کامل واحدی با ۷۰ مترمربع زیربنا و ۱۱سال عمربنا در محله جشنواره، ۵۵۰ میلیون تومان است.

در فرجام، برای واحدی با ۶۰ مترمربع زیربنا و ۱۷ سال عمربنا، ۳۸۰ میلیون تومان رهن کامل و در محله دلاوران، برای واحدی ۶۵ متری و ۷ سال عمربنا، ۳۰۰ میلیون تومان رهن و ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه تعیین شده است.