شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خبرنگار#حماس#غزه

مچ‌گیری خبرنگار هاآرتص از صهیونیست‌ها/ اسرائیلی‌ها چیزی را نمی‌بینند چون نمی‌خواهند ببینند!

مچ‌گیری خبرنگار هاآرتص از صهیونیست‌ها/ اسرائیلی‌ها چیزی را نمی‌بینند چون نمی‌خواهند ببینند!

ایسنا نوشت: به گفته یک روزنامه‌نگار و نویسنده اسرائیلی، هرچه زودتر باید بین حماس و رژیم صهیونیستی آتش‌بس برقرار شود و برخی از نیروهای بین‌المللی نیز باید برای انجام چنین کاری، وارد غزه شوند.

"گیدئون لوی" خبرنگار روزنامه هاآرتص با اشاره به اینکه رسانه‌های بین‌المللی تصاویر غزه را به هر خانه در اروپا، آسیا و آفریقا مخابره کرده‌اند، تاکید کرد: در این زمینه رسانه‌های بین‌الملل منصفانه عمل کرده‌اند. این وظیفه همه در جهان است، دیدن کودکان مجروح، دیدن افراد بی خانمان، دیدن اجساد، دیدن بیمارستان‌ها. همه باید این را ببینند.

این روزنامه‌نگار همچنین با مقایسه این روند با رسانه‌های اسرائیلی گفت: نمی‌توانم همین را در مورد رسانه‌های اسرائیلی بگویم که به طور سیستماتیک و عمدی آنچه را که در حال رخ دادن است از بینندگان و خوانندگان اسرائیلی پنهان می‌کنند. اسرائیلی‌ها چیزی را نمی‌بینند چون نمی‌خواهند ببینند!

لوی همچنین به مشکل بودن دستیابی به راه حلی دائم و صلح آمیز در غزه اشاره کرد و ادامه داد: به نظرم باید هر چه زودتر یک آتش بس اعلام شود. برخی نیروهای بین‌الملل باید دست کم در یک بازه کوتاه مدت، وارد غزه شوند.

وی با تاکید بر اینکه محاصره غزه باید پایان یابد، گفت: نمی‌توان ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را به مدت ۱۶ سال در قفس نگه داشت. این مساله همین الان باید پایان یابد.

311311