شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#تاریخ

جلال محمودزاده نماینده مجلس یازدهم:

خبر دستکاری لایحه حجاب صحت داشته باشد نوعی بدعت در تاریخ مجلس محسوب می‌شود؛ چراکه بی‌سابقه است

خبر دستکاری مشکوک لایحه حجاب پیش از ارسال به شورای نگهبان، واکنش جلال محمودزاده، نماینده منتقد این لایحه را به دنبال داشت، تا جایی که او اذعان کرد چنانچه این خبر صحت داشته باشد نوعی بدعت در تاریخ مجلس محسوب می‌شود چراکه بی‌سابقه است.

خبر دستکاری لایحه حجاب صحت داشته باشد نوعی بدعت در تاریخ مجلس محسوب می‌شود؛ چراکه بی‌سابقه است
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۰۸:۰۳:۳۱
اعتمادآنلاین |

«تعجب می‌کنم.» این واکنش نماینده مخالف اصل هشتادوپنجی شدن لایحه عفاف و حجاب به خبر دستکاری پنهانی مصوبه کمیسیون ویژه بررسی لایحه عفاف و حجاب به دور از چشم سایر نمایندگان است.

ماجرا ازآنجا آغاز شد که حسن نوروزی، عضو کمیسیون ویژه بررسی لایحه عفاف و حجاب در مناظره‌ای که با نوری قزلجه عضو فراکسیون مستقلین مجلس، داشت از تغییر پنهانی مفاد مصوبه لایحه عفاف و حجاب خبر داد و گفت که حتی بعد از برگشت لایحه مذکور از شورای نگهبان ۳ ماده به مصوبه مربوط به لایحه عفاف و حجاب اضافه شده است.

موضوعی که موسی غضنفرآبادی رئیس این کمیسیون ویژه آن را رد می کند و می گوید چنین اتفاقی رخ نداده ضمن آنکه کسی هم جز هیات رئیسه به سامانه بارگذاری مصوبات دسترسی ندارد که بتواند آن را دستکاری کند.

همین خبر واکنش جلال محمودزاده، نماینده منتقد این لایحه را به دنبال داشت، تا جایی که او اذعان کرد چنانچه این خبر صحت داشته باشد نوعی بدعت در تاریخ مجلس محسوب می‌شود چراکه بی‌سابقه است.

به گزارش خبرآنلاین بخش هایی از گفت و گوی محمود زاده را در ادامه می خوانید: