شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#مجلس#انتخابات مجلس

وزیر سابق کشاورزی رئیسی که نامش به فساد چای دبش گره خورده برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده است؛ ساداتی‌نژاد تایید صلاحیت شد؟

خبری در فضای مجازی دست به دست می‌شود که سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر سابق جهاد کشاورزی، یکی از افرادی که نامش در فساد «چای دبش» دیده می‌شود، برای انتخابات مجلس از حوزه تهران نام نویسی کرده است. برخی اخبار تایید نشده هم حاکی از تاییدصلاحیت او از سوی هیات‌های اجرایی است اما تاکنون منبع رسمی آن را تایید یا تکذیب نکرده است.

وزیر سابق کشاورزی رئیسی که نامش به فساد چای دبش گره خورده برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده است؛ ساداتی‌نژاد تایید صلاحیت شد؟
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۰۵:۳۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

خبری در فضای مجازی دست به دست می‌شود که سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر سابق جهاد کشاورزی، یکی از افرادی که نامش در فساد «چای دبش» به میان آمده است، برای انتخابات مجلس از حوزه تهران نام‌نویسی کرده است. برخی اخبار تایید نشده هم حاکی از تاییدصلاحیت او از سوی هیات‌های اجرایی است اما تاکنون منبع رسمی آن را تایید یا تکذیب نکرده است.

روزنامه دنیای اقتصاد هم در ۱۳ شهریور ماه در گزارشی که از ثبت‌نام چهره‌های مشهور برای انتخابات مجلس داشت، ثبت‌نام ساداتی‌نژاد را تایید کرده بود. 

در گزارش دنیای اقتصاد آمده بود: «سیدجواد ساداتی‌نژاد، نماینده دوره‌های دهم و یازدهم و وزیر سابق جهادکشاورزی در دولت سیزدهم جزو ثبت‌نام‌کنندگان است.»