شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آموزش و پرورش#حقوق فرهنگیان

کام آموزش و پرورش شیرین شد / حقوق فرهنگیان افزایش می‌یابد؟

اقتصاد کام آموزش و پرورش شیرین شد / حقوق فرهنگیان افزایش می‌یابد؟

عابدی اظهار کرد: بر اساس گزارش‌ها سال ۱۴۰۱ در مقایسه با ۱۴۰۰ درآمدزایی مالی این وزارتخانه افزایش سه برابری داشت.

در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان، عابدی گفت: بر اساس قانون سه درصد از عوارض نوسازی شهرداری‌ها باید به آموزش و پرورش اختصاص یابد و برای تحقق این قانون نیاز است شهرداری‌ها همراهی کنند.

وی تصریح کرد: مردمی‌سازی راهبرد این وزارتخانه در دولت سیزدهم برای ارتقای کیفیت آموزش با اصلاح قوانین، در دست پیگیری است.

مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش گفت: ۱۶ میلیون دانش‌آموز و یک میلیون فرهنگی تحت پوشش وزارت آموزش و پرورش هستند که برای تحقق راهبردها در این وزارتخانه تقویت مشارکت مردمی ضروری است.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، افزود: پیشرفت همه‌جانبه کشور بدون آموزش و پرورش ممکن نیست و آموزش و پرورش نیز در تحقق رسالت‌های خود نیازمند همراهی بخش‌های مختلف است.

مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به در پیش بودن هفته شوراها، گفت: هر چند سال یکبار همایش تجلیل از شوراهای برتر آموزش و پرورش برگزار می‌شود که امسال برگزاری این رویداد با حضور آیت‌الله رئیسی رییس جمهور در ۲۵ دی ماه برنامه‌ریزی شده است و ۲ استان دارای ابتکار و خلاقیت در آموزش در همایش شوراها تجلیل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ۹۱ درصد استانداران امسال در شورای آموزش و پرورش شرکت کردند و این در حالی است که در دوره‌های گذشته حضور و مشارکت استانداران در این شورا حدود ۸۵ درصد بود.