شهر خبر

همه استعفاهای دولت رئیسی مانند استعفای ساداتی‌نژاد بوی فساد می‌دهد؟

روزنامه هم میهن نوشت: مسئله مهم در این باره این است که گفته شد ساداتی‌نژاد استعفا داده است اما دولت اصرار داشت که این موضوع را رد کند. با توجه به این اظهارات این نگرانی وجود دارد که تمامی استعفاهای گذشته در دولت مردمی سیزدهم نخست اینکه عزل بوده و دوم اینکه، پشت‌پرده‌هایی با محوریت فساد داشته باشد.

همه استعفاهای دولت رئیسی مانند استعفای ساداتی‌نژاد بوی فساد می‌دهد؟
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ ۲۰:۴۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه هم میهن نقش سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر سابق کشاورزی در فساد چای دبش را بررسی کرده است. 

به گزارش هم میهن، سیدجواد ساداتی‌نژاد 20 ماه وزیر کشاورزی بود و گویا در این مدت فضا برای اختلاس‌ و فساد ارزی در وزارتخانه مذکور مساعد بوده است. در حال حاضر تنها پرونده واردات نهاده‌های دامی او در دست بررسی است. آنگونه که رئیس دستگاه قضا اعلام کرده «برای وزیر پیشین کشاورزی و سایر افراد دخیل د‌ر پرونده، کیفرخواست صادر شد و تاکنون هشت جلسه دادگاه برگزار شده و قاضی پرونده به زودی انشاء رای را آغاز خواهد کرد.» هنوز ارتباط ساداتی‌نژاد با پرونده چای دبش به‌طور رسمی از سوی دستگاه‌های نظارتی اعلام نشده است اما منابع غیررسمی اعلام کرده‌اند دلیل عزل او از وزارتخانه کشاورزی پرونده چای دبش بوده است اما گویا پرونده نهاده‌های دامی زودتر در مراجع قضایی مورد بررسی قرار گرفته است.

این روزنامه افزوده است: مسئله مهم در این باره این است که گفته شد ساداتی‌نژاد استعفا داده است اما دولت اصرار داشت که این موضوع را رد کند. بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت در 30 فروردین‌ماه سال جاری با تاکید بر اینکه وزیر سابق جهاد کشاورزی استعفا دادند و آن چیزهایی که گفته می‌شود شایعه است، صحت ندارد، گفته بود: «دولت اکنون از کمک‌های او استفاده می‌کند و در آینده نیز همکاری‌هایی خواهیم داشت.» با توجه به این اظهارات این نگرانی وجود دارد که تمامی استعفاهای گذشته در دولت مردمی سیزدهم نخست اینکه عزل بوده و دوم اینکه، پشت‌پرده‌هایی با محوریت فساد داشته باشد.