شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حماس

نتانیاهو از «احتمال جنگ با تشکیلات خودگردان فلسطین» سخن گفت

نتانیاهو از «احتمال جنگ با تشکیلات خودگردان فلسطین» سخن گفت

مهر نوشت: پس از اینکه نتانیاهو از «احتمال جنگ با تشکیلات خودگردان فلسطین» سخن گفت؛ حماس در واکنشی مقتدرانه تصریح کرد: تشکیلات خودگردان هماهنگی امنیتی را متوقف و معاهده اسلو را لغو کند.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی (PMO) امروز یکشنبه به نقل از وی اعلام کرد که نتانیاهو در خصوص احتمال بروز جنگ با تشکیلات خودگردان فلسطین سخن گفته است.

بر اساس اعلام رسانه صهیونیستی «اسراییل نیوز»، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در این باره گفت که ما برای احتمال جنگ با تشکیلات خودگردان فلسطین آماده می شویم.

بنیامین نتانیاهو ادامه داد که تل آویو آماده حمله به کرانه باختری است!

این در حالیست که حماس در واکنش به موضع گیری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تشکیلات خودگردان فلسطین تصریح کرد: مواضع نتانیاهو درباره آمادگی ارتش اشغالگر برای حمله به تشکیلات خودگردان نمایانگر نیت آن برای هدف قرار دادن ملت ما در غزه و کرانه باختری است.

در بیانیه صادره از سوی حماس تأکید شده است: این اظهارات نتانیاهو نشان دهنده عدم اهتمام او به راهکار سیاسی و تلاش وی برای تثبت اشغالگری به ویژه در قدس و مسجدالاقصی است.

این بیانیه در ادامه اضافه کرد: ازتشکیلات خودگردان فلسطین می خواهیم تا هماهنگی امنیتی را متوقف، معاهده اسلو را لغو و به مقاومت فراگیر روی آورد.

در حالی که حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد عناصر این رژیم به کرانه باختری یورش برده و بیمارستان‌های این منطقه را نیز تحت محاصره خود درآوردند.

310310