شهر خبر

غضنفرآبادی: هیچ کس مصوبه کمیسیون ویژه لایحه حجاب و عفاف را دستکاری نکرده /به جز هیات رئیسه کسی به سامانه دسترسی ندارد

غضنفرآبادی: هیچ کس مصوبه کمیسیون ویژه لایحه حجاب و عفاف را دستکاری نکرده  /به جز هیات رئیسه کسی به سامانه دسترسی ندارد

رئیس کمیسیون ویژ بررسی لایحه عفاف و حجاب ادعای حسن نوروزی دیگر عضو این کمیسیون درباره دستکاری مصوبه کمیسیون مذکور را رد می کند و به خبرگزاری خبرآنلاین می‌گوید: درست نیست، هیچ‌کس لایحه عفاف و حجاب را قبل از ارسال به شورای نگهبان دستکاری نکرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن نوروزی، عضو کمیسیون ویژه بررسی لایحه عفاف و حجاب، در مناظره ای که با نوری قزلجه عضو فراکسیون مستقلین مجلس، در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین داشت، از دستکاری لایحه مذکور پیش از ارسال به شورای نگهبان و حتی بعد از برگشت آن به مجلس خبر داد و گفت؛ «فردی به دور از چشم اعضای کمیسیون ویژه بررسی لایحه عفاف و حجاب تغییراتی در لایحه انجام داده است.»

ادعایی که با تعجب نوری قزلجه دیگر نماینده حاضر در این مناظره روبرو شد و وی گفت؛«چه کسی چنین جراتی دارد؟! چه کسی می تواند تصمیم بگیرد و تغییر دهد .» و پاسخ حسن نوروزی این بود که «چه کسی همین الان که لایحه عفاف و حجاب از شورای نگهبان برگشته ۳ ماده دیگر به آن ایردات شورای نگهبان اضافه کرد، همان کسی که آن کار را کرده اینکارم می کند. طرح دیگری به جای لایحه مصوب کمیسیون ویژه در سامانه بارگذاری و برای شورای نگهبان ارسال کرد.»

از آنجایی که نوروزی در اظهارات خود به این نکته تأکید کرد که روی حرف خود مبنی بر دستکاری در لایحه عفاف و حجاب به دور از چشم نمایندگان می‌ایستد، خبرگزاری خبرآنلاین خبر مذکور را از سایر اعضای کمیسیون پیگیری کرد. موسی غضنفرآبادی در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین ادعای نوروزی را رد کرد و گفت هیچ‌کس لایحه عفاف و حجاب مصوب کمیسیون ویژه را دستکاری نکرده است.

در ادامه گفتگوی خبرگزاری خبرآنلاین با موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون ویژه بررسی لایحه عفاف و حجاب را می‌خوانید:

********

خیر، این موضوع درست نیست، هیچ‌کس لایحه عفاف و حجاب را قبل از ارسال به شورای نگهبان دستکاری نکرده است. ما در صحن از لایحه عفاف و حجاب دفاع کردیم و صحبت کردیم، همچنین ایراداتی که اخیراً شورای نگهبان به لایحه گرفته بود را اصلاح کردیم و مجدداً به شورا ارسال کردیم.

اینکه ۳ ماده به لایحه عفاف و حجاب اضافه شده باشد، درست نیست واضح است که چنین ادعایی غلط است.

بله، منظور بنده این است همان طرحی که در کمیسیون ویژه تصویب کردیم به شورای نگهبان رفت.

تا جایی که اطلاع دارم، به غیر از هیئت رئیسه هیچ‌کس به سامانه دسترسی ندارد.

در کل طرح چنین مواردی خوب نیست.

۲۷۲۷