شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت خودرو#های#دنا#سراشیبی#اتومات#چند#شد؟

قیمت خودرو های دنا در سراشیبی / دنا اتومات چند شد؟

اقتصاد قیمت خودرو های دنا در سراشیبی / دنا اتومات چند شد؟

قیمت کارخانه و بازار دنا را در این گزارش مشاهده کنید.

دنا در سال ۱۳۹۳ به بازار کشورمان معرفی شد؛ خودرویی به ظاهر جدید که روی یک پلتفرم کاملاً قدیمی مشترک با پژو ۴۰۵ توسعه یافته بود و با تغییرات عمدتاً ظاهری نسبت به سمند، با حرف و حدیث‌های فراوان و قیمت گران‌تر از برادرش، در سبد محصولات ایران‌خودرو قرار گرفت.

 کاهش قیمت خودرو هنوز هم ادامه دار است. بر اساس قیمت محصولات ایران خودرو، قیمت دنا اتوماتیک پلاس توربو سال ۱۴۰۲ با ریزش ۲ میلیونی طی روز گذشته به ۷۹۵ میلیون تومان رسیده است. بررسی تغییرات قیمت خودروهای پرفروش نشان می دهد که این دنا اتومات نسبت به خردادماه ۱۲۵ میلیون تومان ارزان شده است. همچنین قیمت دنا پلاس صفر مدل ساده - رینگ آلومینیومی و ترمر عقب دیسکی نیز با کاهش ۳ میلیونی به ۶۴۲ میلیون تومان رسیده است. قیمت دنا پلاس در بازار آزاد برای مدل ۵ دنده نیز ۶۹۵ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به روز گذشته ۳ میلیون پایین آمده است. قیمت دنا معمولی هم ۵۹۰ میلیون تومان است و طی یک روز ۵ میلیون تومان ریخته است این مدل نیز نسبت به خردادماه ۲۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت-دنا

بر اساس قیمت محصولات ایران خودرو ، قیمت کارخانه دنا پلاس جوانان اتوماتیک توربو حوالی ۶۶۹ میلیون تومان تصویب شده است. همچنین قیمت دنا پلاس در کارخانه برای مدل اتوماتیک توربو نیز ۵۴۴ میلیون است.