شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#آمریکا

اظهارات مهم سردار سپاه درباره ‌اشراف اطلاعاتی کامل ایران بر صهیونیست‌ها و آمریکا

اظهارات مهم سردار سپاه درباره ‌اشراف اطلاعاتی کامل ایران بر صهیونیست‌ها و آمریکا

ایسنا نوشت: معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: آمریکا، صهیونیست‌ها ‌و تروریست‌ها هرگز چشم طمع به خاک ایران نداشته باشند و دشمن بداند مسؤولان اطلاعاتی ما اشراف کامل بر عناصر آنان دارند.

سردار علی شادمانی در حاشیه رزمایش بزرگ نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه رزمایش‌ها به تناسب مأموریت یگان‌ها اهداف مختلفی دارند، اظهار کرد: در غرب کشور با تهدیدات امنیتی مواجه هستیم و آمریکای جنایتکار نیز داعش را در اختیار خود نگه داشته است. ضمن اینکه امنیت کشور دوست و برادر عراق را به چالش می‌کشد، همچنان برآورد ما این است که کشورمان از طریق این عناصر تهدید می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش برای ارزیابی آموزش‌های نیروهایی که در غرب کشور مأموریت دارند برگزار می‌شود، تاکید کرد: مجموعه تجهیزات و سامانه‌های پشتیبانی اعم از پشتیبانی آتش و سایر عناصر قدرت نیروها که با رویکرد نوآورانه در حال تولید هستند و در سازمانشان ساماندهی می‌شوند هم در این رزمایش‌ها آزمایش می‌شوند.

شادمانی گفت: به دلیل وجود تکنولوژی‌های نو طرح‌های عملیات از طریق دشمنان نیز در حال نو شدن است و فرماندهان قدرت طرح‌ریزی را به تناسب تجهیزات و طرح‌های عملیاتی باید تمرین کنند و این موارد مجموعه اهدافی است که فرماندهان برای تمرین در شرایط رزمایش طراحی می‌کنند.

وی با بیان اینکه این رزمایش با تلاش نیروی زمینی سپاه با محوریت و فرماندهی قرارگاه نجف اشرف انجام می‌شود، افزود: این رزمایش در جغرافیایی در یکی از نقاط مرزی انتخاب شده که احتمال ورود عناصر ضدانقلاب، معاند و تروریست‌ها از این جغرافیا متصور است؛ بنابراین این جغرافیا باید خوب شناسایی و طرح‌ریزی شود و یگان‌هایی که در این جغرافیا مأموریت دارند به مأموریت خود آشنا شوند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء گفت: آنچه تاکنون عاید ما شده این است که مراحل اشراف بر دشمن و عناصر داعش به خوبی انجام شده و مشخص شد مسئولان اطلاعاتی ما اشراف کامل بر عناصر دشمن دارند و جغرافیایی که انتخاب شده متناسب با مأموریت یگان‌ها و اهداف دشمن است.

شادمانی افزود: مراحل آماده‌سازی یگان‌ها، روحیه کارکنان و تجهیزات آنها عالی است و از صبح که دقت داشتیم در عملیات پهپادها و عملیات نیروهای تک ور و کاربرد تجهیزات نمره خوبی را به دست آورده‌اند.

وی یادآور شد: اکنون نیز تانک‌ها و ادوات زرهی با توپخانه در حال اجرای مأموریت هستند و ارزیابی کلی ما این است که این رزمایش موفق خواهد بود. حتماَ پیام آن برای دشمن ویژه و خاص است و متوجه می‌شوند این کشور اسلامی کشور امام زمان (عج) است.

شادمانی گفت: مردمی که ولایتمدار هستند و تحت توجهات ائمه(ع) زندگی می‌کنند به صف دشمن اجازه نخواهد داد به این سرزمین مقدس تجاوز کنند و همیشه در مقابل هر دشمنی آماده هستند و از آمریکای جنایتکار گرفته تا صهیونیسم جهانی و تروریست‌هایی که از دامن آن‌ها پرورش یافته‌اند هرگز چشم طمع به خاک ما نداشته باشند و این خیال را در ذهن خود نپرورانند که قصد تجاوز به مرزها را داشته باشند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء اظهار کرد: امید داریم این امنیتی که در سایه مجاهدت‌ها به دست آمده همچنان باقی بماند و مردم ما و منطقه و کشورهای اسلامی در این امنیت و آرامش به سر ببرند.

۲۱۹۲۱۵