شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عربستان#احمدی نژاد#اردبیل#اصولگرا

محصولی پاسخ دهد برج‌ها و خانه آنچنانی نزدیک سفارت عربستان را از کجا آورده؟/ اگر درست کار می‌کرد ماجراهای سال ۸۸ پیش نمی‌آمد

محصولی پاسخ دهد برج‌ها و خانه آنچنانی نزدیک سفارت عربستان را از کجا آورده؟/ اگر درست کار می‌کرد ماجراهای سال ۸۸ پیش نمی‌آمد

انتخاب نوشت: ، فعال سیاسی اصولگرا گفت: ارتباط آقای محصولی با احمدی نژاد و مشایی خیلی تنگاتنگ بود. طبق گفته ها در اردبیل به کار اقتصادی وارد شده بود. آن خانه آنچنانی که کنار سفارت عربستان دارد یا خانه ای که مقابل خانه آقای هدایتی دارد هم مورد توجه است.

عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا و از مسئولان دولت احمدی نژاد، گفت: ارتباط آقای محصولی با احمدی نژاد و مشایی خیلی تنگاتنگ بود. طبق گفته ها در اردبیل به کار اقتصادی وارد شده بود. آن خانه آنچنانی که کنار سفارت عربستان دارد یا خانه ای که مقابل خانه آقای هدایتی دارد هم مورد توجه است.

وی افزود: پایداری‌چی‌ها زیر نظر محصولی هستند و همه کاره بودجه و امکانات و توان جبهه پایداری محصولی است. آقای فتاح و جلیلی هم به این دلیل در کنگره شان نیامدند. آدم های کوچکی پایداری را تشکیل دادند، آدم هایی مانند متقی فر و خضریان و دیگران که عددی نیستند و از اول هم در تیم مشایی بودند، و الان در تیم محصولی هستند اما حنای آن ها رنگی ندارد.

امیری فر ادامه داد: من تعجب می کنم از شخصیتی مثل آقاتهرانی که یک شخصیت اخلاقی است با این ها کار می کند. این ها وجهه مردمی هم ندارند اما مراکز اقتصادی در دستشان است.

وی درباره ثروت صادق محصولی اشاره کرد: هر کجا هلدینگ های اقتصادی باشد این ها دست دارند. هرکجا پول باشد جبهه پایداری مشغول است و وزارت رفاه، خانه امنشان است. از جمله رئیس تامین اجتماعی که با آن ها همراه است و عضو شورای مرکزی پایداری هم بوده اند.

این مقام سابق دولتی با طرح این پرسش ادامه داد: محصولی که یک آدم عادی بود چطور به خانه های چندصد میلیاردی رسیده است؟ آقای محصولی هم پاسخی به این مسائل نمی دهد وگرنه باید پاسخ دهد که این برج ها را از کجا آورده است؟ تعجب از پایداری است که ایشان را دبیرکل خود کرده است. مردم هم در این شرایط اقتصادی از آن ها خوششان نمی آید.

امیری فر درباره نقش محصولی در دولت احمدی نژاد گفت: آن زمان که ما در دفتر ریاست جمهوری بودیم ایشان معروف بود که وضعیت خوبی دارد و در میان نزدیکان احمدی نژاد و مشایی بود. از جهت مدیریت هم ضعیف بود و بدترین وزیرکشور تاریخ انقلاب اسلامی همین آقای محصولی بود که اگر آدم مدیری بود ماجرای ۸۸ به این شکل پیش نمی آمد. درست است که اصلاح طلبان پشت این کار بودند اما بهانه شان عملکرد محصولی بود. اگر محصولی درست کار می کرد ماجرای ۸۸ پیش نمی آمد.

۲۱۹۲۱۵