شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#زلاتان#میلان

رسمی؛ زلاتان به میلان بازگشت

رسمی؛ زلاتان به میلان بازگشت

ورزش سه نوشت: زلاتان ابراهیموویچ، بازیکن سابق میلان، با پست مشاور مالک میلان به این باشگاه بازگشت.

کمپانی ردبرد کپیتال پارتنرز، سهام‌دار اصلی باشگاه میلان، بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به این باشگاه را به عنوان "مشاور ارشد" مالکیت و مدیریت ارشد باشگاه اعلام کرد.

زلاتان درباره بازگشت به باشگاه میلان گفت: "عشق من به میلان همیشه بی نقص است. بازگشت دوباره رویایی بود. به میلان و ردبرد در موقعیت‌های مختلف کمک خواهم کرد."

در این بیانیه آمده است: "ردبرد کپیتال پارتنرز (RedBird Capital Partners) انتصاب زلاتان ابراهیموویچ را به عنوان شریک عملیاتی در بخش سرمایه گذاری ورزش، رسانه و سرگرمی خود اعلام می‌کند. او همچنین به عنوان مشاور ارشد مالکیت و مدیریت ارشد میلان فعالیت خواهد کرد."

گری کاردیناله، مالک میلان، گفت: "همه ما خوش شانس بوده‌ایم که شاهد عظمت زلاتان به عنوان یک بازیکن و کمک‌های او در هدایت میلان به صدر جدول سری A بوده‌ایم. چیزی که باعث می‌شود زلاتان برنده شود، فقط استعداد فیزیکی نیست، بلکه هوش بالا و روحیه بی‌نظیر او است."

ملی پوش سابق سوئد در 163 بازی برای میلان 93 گل به ثمر رساند. او در این تیم دو مرتبه به قهرمانی سری A و یک قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا دست پیدا کرد.

او تابستان گذشته از فوتبال خداحافظی کرد و تصمیم خود را پس از پیروزی 1-0 مقابل هلاس ورونا مقابل تماشاگران حاضر در سن سیرو اعلام کرد.

258 258