شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#دولت سیزدهم#رئیسی

واکنش ابراهیم رئیسی به پرونده فساد چای دبش: رهبری فرمودند با «دزد دزد» گفتن مشکل فساد حل نمی شود

واکنش ابراهیم رئیسی به پرونده فساد چای دبش: رهبری فرمودند با «دزد دزد» گفتن مشکل فساد حل نمی شود

رئیس دولت سیزدهم با اشاره به فساد چای دبش گفت: رهبری زمانی فرمودند دزد دزد گفتن مشکل فساد را حل نمی‌کند، بلکه وقتی مشکل حل می‌شود که دزد به محکمه سپرده شده و کیفر شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس‌جمهور در بخشی از سخنرانی صبح امروز در افتتاحیه همایش اقتصاد ایران با بیان این‌که «دولت در زمینه اقتصادی کارنامه و برای آینده برنامه دارد و کمک فعالان اقتصادی و اساتید و صاحب نظران به تسهیل امور کمک می کند» گفت: این نشست علمی و اساتید و فعالان اقتصادی در جهت رشد اقتصادی بسیار موثر است. برنامه دولت ادامه هوشمندسازی و از بین بردن زمینه‌های فساد است. رهبری زمانی فرمودند دزد دزد گفتن مشکل فساد را حل نمی‌کند، بلکه وقتی مشکل حل می‌شود که دزد به محکمه سپرده شده و کیفر شود. وقتی مشکل حل می‌شود که ساختار فسادزا اصلاح شود.

وی با اشاره به فساد اخیر در واردات چای تصریح کرد: قضیه اخیر را دولت ۹ ماه قبل کشف و گزارش کرد. ۴ میزگرد در رسانه ملی برای تشریح ابعاد این قضیه برگزار شد. خبرش هم اعلام شد. انتظار مردم این است که بعد از ۹ ماه اتفاقی بیفتد نسبت به این موارد امیدبخشی که به آن‌ها گفته شده است. انتظار مردم در بازخوانی این خبر و دو مرتبه اعلام شدن آن، این است که اتفاقی رخ داده باشد.

رئیسی ادامه داد: در سال اول دولت این موضوع کشف و اعلام شد و باید اقدامش گزارش شود و انتظار مردم همین است که اقدامات انجام شده برای مقابله با فساد مثل شفاف‌سازی، اصلاح ساختارها، اعلام ابربدهکاران بانکی ، اصلا ح ترازنامه شرکت‌ها به مردم گفته شود.

۲۱۹۲۱۸