شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#روحانی#مجلس خبرگان

جواد هروی، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه:

آقای روحانی بیشتر در زمینه مجلس خبرگان در حال فعالیت هستند؛ دیدارهایشان در این زمینه هم آغاز شده

سخنگوی اعتدال و توسعه درباره اینکه آیا در روزهای گذشته دیداری با حسن روحانی داشته‌اند یا خیر، گفت: آقای روحانی بیشتر در زمینه مجلس خبرگان در حال فعالیت هستند و دیدارهایشان در بحث خبرگان شروع شده است اما درباره مجلس شورای اسلامی لااقل با حزب تاکنون بحثی را شروع نکردند.

آقای روحانی بیشتر در زمینه مجلس خبرگان در حال فعالیت هستند؛ دیدارهایشان در این زمینه هم آغاز شده
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ۱۳:۰۴:۳۳
اعتمادآنلاین |

جواد هروی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه درباره فعالیت انتخاباتی این حزب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی دوازدهم در اسفندماه، اظهار داشت: «اعتدال و توسعه» بعد از تجدید قوایی که با برگزاری کنگره انجام داد، تصمیم دارد در انتخابات به‌صورت فعال وارد شود و استراتژی حزب هم این است که به این گروه و آن گروه وابسته نباشد، بلکه شفاف و مستقل در مسیر انتخابات و توسعه گام برمی‌داریم.

به گزارش تسنیم، وی افزود: تلاش حزب این است که با نگاه امیدوارانه بین مردم و با پرهیز از مجادلات رسانه‌ای و حزبی وارد میدان سیاسی شود و تب‌وتاب انتخابات و مشارکت را بالا ببریم و فعلاً تمام هدف ما ایجاد بستر مناسب برای مشارکت بالا در انتخابات است.

هروی درباره احتمال ائتلاف اعتدال و توسعه با سایر احزاب و گروه‌های سیاسی، گفت: ما تمامیت‌خواهی نخواهیم کرد و می‌توان با حرکت‌های اعتدالی که در سایر احزاب وجود دارد همراهی داشته باشیم اما در زمان حاضر مشخصاً مصداقی را نمی‌توانیم معرفی کنیم و منتظریم تا شورای مرکزی حزب در این مسئله ورود پیدا کند.

سخنگوی اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: با توجه به آنچه در روزهای‌ آینده اتفاق می‌افتد، امیدواریم زمینه‌های جذب نیروهای شایسته و اعتدالی را داشته باشیم؛ هدف ما صرفاً نیروهای خودی نیست بلکه جذب نیروهای توانمند را در دستورکار داریم.

وی درباره اینکه آیا در روزهای گذشته دیداری با حسن روحانی هم داشته‌اند یا خیر، گفت: آقای روحانی بیشتر در زمینه مجلس خبرگان در حال فعالیت هستند و دیدارهایشان در بحث خبرگان شروع شده است اما درباره مجلس شورای اسلامی لااقل با حزب تاکنون بحثی را شروع نکردند.

هروی درباره اینکه آیا ممکن است روحانی هم فهرستی برای مجلس خبرگان معرفی کند، توضیح داد: این یک امر طبیعی است که ایشان در بحث انتخابات به‌دنبال این باشند که مشارکت شایستگان را افزایش دهند و این‌که ایشان رایزنی‌هایی را در بحث خبرگان با نیروهای همراهشان داشته باشند، طبیعی است.

سخنگوی اعتدال و توسعه درباره ثبت‌نام محمدباقر نوبخت در انتخابات و جایگاه وی در فهرست احتمالی حزب، عنوان کرد: آقای نوبخت به‌عنوان دبیرکل حزب اعتدال و توسعه، یک شخصیت فرهیخته در اقتصاد هستند؛ ایشان چهار دوره عضو کمیسیون اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس و دو دوره رئیس سازمان برنامه و بودجه بودند، طبیعتاً حزب از وجود ایشان برای انتخابات استفاده خواهد کرد.

وی اضافه کرد: آقای نوبخت از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کردند و از تهران هم کاندیدا خواهند شد و سوابق اقتصادی ایشان اقتضا می‌کند چهره برتر لیست اعتدال و توسعه باشند.