شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#قیمت#سود

خودرو کوییک بخرید و سود کنید / ریزش دسته جمعی قیمت این خودرو بازار را بهم ریخت

اقتصاد خودرو کوییک بخرید و سود کنید / ریزش دسته جمعی قیمت این خودرو بازار را بهم ریخت

در این گزارش قیمت جدید انواع خودرو کوییک را بررسی می کنید.

خودروی کوییک یکی از محصولات شرکت سایپا است که در دسته خودروهای شهری و کوچک قرار می‌گیرد. این خودرو با طراحی جذاب و مدرن، موتور قدرتمند و مصرف سوخت کم، به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای شهری در بازار خودرو جهان شناخته می‌شود. کوییک دارای فضای داخلی بزرگ و راحتی است که برای چهار نفر مناسب است. همچنین، این خودرو دارای امکاناتی مانند سیستم صوتی با کیفیت، است. به طور کلی، خودروی کوییک با قیمت مناسب و امکانات بالا، یکی از  گزینه‌های مناسب برای خریدارانی است که به دنبال خودرویی کوچک، اقتصادی و با کیفیت هستند.

 بر اساس قیمت کوییک در بازار آزاد، قیمت کوییک S صفر امروز با ریزش ۲ میلیونی به ۳۴۸ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت کوییک اتوماتیک آر پلاس حوالی ۳ میلیون تومان در یک روز ارزان شده است و حالا ۴۵۰ میلیون تومانی است. قیمت کوییک آر صفر نیز به ۳۴۷ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۳ میلیون تومان ارزان شده است.​

قیمت کوییک ساده صفر سال ۱۴۰۲ هم با کاهش ۲ میلیون تومانی حوالی ۳۴۵ میلیون تومان است. قیمت کوییک آر ۱۴۰۱ هم ۲ میلیون تومان ریخته است و حالا حوالی ۳۴۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود.

قیمت-کوییک

قیمت-کوییک

بر اساس قیمت محصولات سایپا در آذر ۱۴۰۲، قیمت کوییک S سال ۱۴۰۲ به ۲۶۸ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت کوییک اتومات پلاس سال ۱۴۰۲ هم ۳۲۷ میلیون تومان است. قیمت کارخانه کوییک آر ۱۴۰۲ هم به حوالی ۲۵۵ میلیون تومان رسیده است.