شهر خبر

سرخابی ها به دنبال شارژ مالی بازیکنان قبل از دربی

اقتصاد سرخابی ها به دنبال شارژ مالی بازیکنان قبل از دربی

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در تلاش هستند تا قبل از دربی با پرداخت پول به بازیکنان تیم آنها را از نظر روحی برای این بازی حساس شارژ کنند.

به گزارش تیترکوتاه، باشگاه پرسپولیس از اوپراتور ایرانسل که این فصل اسپانسر مالی این باشگاه شده و قراردادی ۱۲۰ میلیارد تومانی با این باشگاه به امضا رسانده ْ درخواست پرداخت زودتر از موعد داشته است. پرسپولیسی‌ها برای اینکه بتوانند قبل از دربی حساب بازیکنان تیم را پر کنند از ایرانسل خواسته تا بخشی دیگر از مبلغ قرارداد را زودتر به حساب این باشگاه واریز کنند. همین اتفاق در تیم استقلال هم رخ داده و ابی‌های پایتخت امیدوارند با پرداختی جدید شرکت رایتل با روحیه به مصاف رقیب دیرینه برند. مشخص نیست این دو اوپراتور چه مبلغی را قرار است به سرخ آبی‌ها بپردازند ولی کاملا مشخص است که دو باشگاه چقدر برای تامین نیازهای مالی خود مشکل دارند!

باهویی قصد جدایی ندارد!

گفته می‌شود نیم فصل شاهد جدایی نبیل باهویی مهاجم سوئدی پرسپولیسی‌ها از جمع سرخپوشان خواهیم بود.

عملکرد ضعیف این بازیکن باعث شده تا اخبار جدایی او در نیم فصل زودتر منتشر شود اما شنیدیم این بازیکن خودش قصدی برای جدایی ندارد. او در بازی با تیم هوادار نشان داد که توانایی هایی در زدن ضربه نهایی و گشودن دروازه حریفان دارد و نیازمند گرفتن فرصت بیشتر برای بازی از یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس است. برای همین می‌خواهد فصل را کامل در پرسپولیس حضور داشته باشد و از فرصتهایش بیشتر استفاده کند. باید دید در دیدار دربی آیا فرصت بازی کردن به او می‌رسد و اگر چنین شود آیا می‌تواند با گلزنی نام خودش را در لیست گلزنان دربی جاودان کند یا نه. شاید گلزنی در این بازی کادر فنی را مجاب کند که این بازیکن را تا پایان فصل در تیم حفظ کنند.

حنانوف به دنبال توافق با پرسپولیس!

ظاهرا وحدت حنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس عزم خود را جزم کرده که در نیم فصل از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شود.

این بازیکن چندی قبل به باشگاه پرسپولیس نوتیس داد تا نسبت به پرداخت طلبش اقدامی صورت گیرد. این نوتیس هم اکنون حکم به ازادی این بازیکن می‌دهد و حنانوف می‌تواند بدون دریافت رضایت نامه از این تیم جدا شود و سپس شکایتی را علیه این باشگاه تنظیم نماید. اما ظاهرا خود حنانوف می‌خواهد با توافق از جمع سرخپوشان جدا شود. او با مدیربرنامه هایش به باشگاه مراجعه کرده و خواستار جدایی شده است. هرچند که باشگاه پرسپولیس ثابت کرده چندان به توافقاتش با بازیکنان خارجی پایبند نیست و در نهایت کار به شکایت و پرداخت اصل پول و جریمه‌اش ختم می‌شود امابه نظر می‌رسد باید با این بازیکن توافق کند تا موقتا سایه شکایت احتمالی را از سر این تیم بردارد!

گل محمدی هنوز از درویش شاکی است!

با وجود اینکه به نظر می‌رسد اختلافات برطرف شده اما خبر می‌رسد یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هنوز از رضا درویش مدیرعامل این باشگاه شاکی است!

شنیده می‌شود که گل محمدی برخی مصاحبه‌های پیشکسوتان باشگاه را زیر سر درویش می‌داند. ظاهرا اینطور استنباط شده که درویش از طریق برخی اطرافیانش خواستار انجام چنین مصاحبه هایی شده و یحیی به همین دلیل هنوز از مدیرعامل تیمش ناراحت است. البته در ظاهر طرفین سعی می‌کنند نشان دهند هیچ مشکلی با هم ندارند تا دربی را بدون حاشیه پشت سر بگذارند.