شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سردار آزمون#مورینیو#اروپایی

درخواست ویژه مورینیو برای سردار آزمون

درخواست ویژه مورینیو برای سردار آزمون

تسنیم نوشت: مهاجم ایرانی رُم نظر ژوزه مورینیو را برای قرار گرفتن در لیست اروپایی این تیم جلب کرده است.

سردار آزمون که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یک ساله از بایرلورکوزن به رُم پیوست، قدر فرصت‌هایی اندکی که ژوزه مورینیو به او داده را به خوبی دانسته و توانسته اعتماد سرمربی پرتغالی جالوروسی را به خود جلب کند. مهاجم پیشین تیم زنیت روز به روز فضای بیشتری برای بازی برای رُم پیدا می‌کند و آقای خاص در بازی‌های اخیر از او به عنوان سلاحی در خط حمله تیمش استفاده کرده است.

بر اساس گزارش روزنامه «ایل رُمانیستا»؛ آزمون ۲۸ ساله با عملکرد خود پاسخ اعتمادی که مورینیو به او کرده را داده، به طوری که او حتی در انتخاب‌های سرمربی پرتغالی رُم از آندره‌آ بلوتی نیز پیشی گرفته است. با توجه به اینکه ماه ژانویه در پیش است، مورینیو از تیاگو پینتو مدیر ورزشی تیم فوتبال رُم خواسته تا این مهاجم ایرانی را در ادامه فصل در لیست اروپایی این تیم نیز قرار دهد.

باشگاه رُم ایتالیا پیش از این نام دو خرید جدید خود یعنی سردار آزمون و راسموس کریستنسن را به خاطر رعایت بازی جوانمردانه مالی در لیست خود برای بازی‌های مرحله گروهی فصل جاری مسابقات لیگ اروپا قرار نداده بود. طبق قوانین یوفا، باشگاه‌های اروپایی می‌توانند برای مراحل حذفی لیست اروپایی خود را تغییر دهند.

۲۵۱۲۵۱