شهر خبر

بیانیه سازمان همکاری اسلامی درباره جنایات اشغالگران در اردوگاه الفارعه و غزه

بیانیه سازمان همکاری اسلامی درباره جنایات اشغالگران در اردوگاه الفارعه و غزه

ایسنا نوشت: سازمان همکاری اسلامی، جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه «الفارعه» در نزدیکی شهر «طوباس» واقع در شمال کرانه باختری که منجر به شهادت شش فلسطینی شد را محکوم کرد.

سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این سازمان با عبارات شدیداللحنی جنایت نیروهای رژیم شغالگر در اردوگاه «الفارعه» در نزدیکی شهر طوباس را که منجر به شهادت شش تن و زخمی شدن چند تن دیگر شد را محکوم می‌کند.

براساس نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، سازمان همکاری اسلامی همچنین اعلام کرد، این جنایت رژیم اشغالگر در ادامه ارتکاب جنایت‌های جنگی و کشتار جمعی توسط اشغالگران و شهرک‌نشینان صهیونیست در نوار غزه و کرانه باختری از جمله شهر قدس صورت گرفت.

این سازمان که مقرش در جده عربستان است، رژیم صهیونیستی را مسؤول ادامه یافتن این جنایت‌ها دانست و از جامعه جهانی به ویژه کشورهای عضو شورای امنیت خواست مسؤولیت‌های خود را در قبال برقراری آتش‌بس فوری، حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی و تضمین فراهم کردن شرایط برای ارائه فوری کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه برعهده بگیرند.

پیشتر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در جریان یورش نیروهای اشغالگر به اردوگاه الفارعه در شمال کرانه باختری اشغالی شش تن بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرده بود که دو فلسطینی دیگر در جریان یورش به اردوگاه الفارعه در جنوب طوباس مجروح شدند.

311311