شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوری#فروش فوری

فروش فوری تارا اتوماتیک به صورت قسطی + تحویل ۹۰ روزه

اقتصاد فروش فوری تارا اتوماتیک به صورت قسطی + تحویل ۹۰ روزه

فروش اقساطی ایران خودرو ویژه آذرماه آغاز شده است.

ایران خودرو یکی از شرکت‌های خودروسازی بزرگ در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۵۱ تأسیس شده و در تولید و عرضه انواع خودروهای سواری، وانت و اتوبوس فعالیت می‌کند. برخی از خودروهای معروف ایران خودرو عبارتند از سمند، پراید، تیبا و دنا. همچنین این شرکت در طول سال‌ها به عنوان مشتری فعال در حوزه خودروسازی بین‌المللی مشغول به فعالیت بوده و با شرکت‌های بزرگی مانند پژو و رنو همکاری داشته است.

فروش اقساطی و نقد ایران خودرو در آذرماه آغاز شده است. دوره جدید ثبت نام ایران خودرو مربوط به فروش خودروها تارا اتوماتیک است. در ادامه شرایط ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو را بخوانید.

 ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به تارا اتوماتیک است. متقاضیان می‌توانند کل مبلغ را یکجا پرداخت کنند و خودروی خود را ۹۰ روز دیگر تحویل بگیرند. بررسی شرایط ثبت نام اقساطی ایران خودرو نشان می‌دهد که متقاضیان خرید اقساطی خودرو باید اندکی بیشتر صبر کنند. موعد تحویل در این طرح فرودین و اردیبهشت ماه سال آینده است.

فوری؛ آغاز فروش اقساطی ایران خودرو / ثبت نام هایما، سورن پلاس و تارا با تحویل ۳۰ روزه + لینک

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو ویژه تارا تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.