شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سیاه#این#پیامک#سهامداران#عدالت#خاک#نشاند

این پیامک سهامداران عدالت را به خاک سیاه می نشاند

اقتصاد این پیامک سهامداران عدالت را به خاک سیاه می نشاند

مدیر کل حراست سازمان خصوصی سازی گفت: در چند ماه گذشته گزارش‌های متعددی از کلاه برداری داشتیم که با همکاری پلیس فتا برخی از این کلاهبرداران شناسایی شده‌اند.

سرمایه‌گذاری در بورس به معنای خرید و فروش سهام شرکت‌ها در بازار سرمایه است و این عمل افراد و شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا درآمد و سود از افزایش ارزش سهام یا تقاضا و عرضه در بازار بورس را بدست آورند. این نوع سرمایه‌گذاری معمولاً با ریسک‌هایی همراه است و نیاز به تحلیل دقیق و مطالعه بازار دارد.

مدیر کل حراست سازمان خصوصی سازی گفت: انتشار گسترده پیام جعلی واریز سود سهام عدالت و ارسال لینک آلوده موجب شده است تا عده ای از خانواده ها متضرر شده و از آنها کلاه برداری شود.

سید محمدرضا هاشمی نیا مدیر کل حراست سازمان خصوصی سازی با اشاره به ارسال گسترده پیام واریز سود سهام عدالت به شهروندان از طریق سرشماره های نامعلوم و جعلی گفت: مدتی است از طریق سر شماره‌های جعلی برای عده ای از هموطنان پیام واریز سود سهام عدالت ارسال می‌شود که این سرشماره ها متعلق به سازمان خصوصی سازی نیست.

وی ادامه داد: متأسفانه ها خانواده‌ها از طریق عابر بانک اقدام به دریافت این سود می‌کنند که این موضوع موجب می‌شود تا حساب افراد خالی شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در چند ماه گذشته گزارش‌های متعددی از کلاه برداری داشتیم که با همکاری پلیس فتا برخی از این کلاهبرداران شناسایی شده‌اند.