شهر خبر

امیرعبداللهیان:

بعد از سخنرانی سیدحسن نصرالله برخی از دوستان ارزشی تماس گرفتند گفتند ما انتظار دستور حمله گسترده به اسرائیل را داشتیم

وزیر خارجه ایران گفت: بعد از سخنرانی سیدحسن نصرالله برخی از دوستان ارزشی در وزارت خارجه با ما تماس گرفتند و گفتند که ما انتظار دستور حمله گسترده به رژیم صهیونیستی را داشتیم. ما به گروه‌های مقاومت دستور نمی‌دهیم و آنها بر اساس تصمیمات خود اقدام می‌کنند.

بعد از سخنرانی سیدحسن نصرالله برخی از دوستان ارزشی تماس گرفتند گفتند ما انتظار دستور حمله گسترده به اسرائیل را داشتیم
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ ۰۸:۲۵:۰۰
اعتمادآنلاین |

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تهران حضور یافت، ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانشجو، در خصوص موضوعاتی از جمله تحولات غزه  صحبت کرد.

به گزارش انتخاب امیرعبداللهیان در مورد تحولات غزه، تصریح کرد: اینکه برای مقابله با رژیم جعلی اسرائیل در حمایت از فلسطین چه اقداماتی انجام شده است و باید انجام می‌شد، بخشی از این اقدامات به حوزه مقاومت در منطقه ربط دارد. بعد از سخنرانی سیدحسن نصرالله برخی از دوستان ارزشی در وزارت خارجه با ما تماس گرفتند و گفتند که ما انتظار دستور حمله گسترده به رژیم صهیونیستی را داشتیم. ما به گروه‌های مقاومت دستور نمی‌دهیم و آنها بر اساس تصمیمات خود اقدام می‌کنند.

وی یادآور شد: در عمیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر واقعاً اسرائیل فروریخت. در رژیم صهیونیستی ۷ سرویس امنیتی به طور شبانه روز با پیشرفته‌ترین امکانات فعال هستند، اما این عملیات همه چیز آنها را فروریخت. بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در دیدار با برخی از سران منطقه گفت وقتی وارد تل آویو شدم، شوک زده بودم.

امیرعبداللهیان در ادامه گفت: امروز میان دیپلماسی و میدان در تأمین حداکثری منافع کشور هماهنگی دقیق و نزدیکی وجود دارد.