شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شیراز#هزار میلیاردی#دادگستری

انهدام باند قمار با گردش مالی ۳۲۰ هزار میلیاردی

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: با دستگیری ۴ نفر از اعضای تیم پشتیبانی سایت‌های قمار و شرط‌بندی در شیراز یکی از اصلی‌ترین شریان‌های مالی و شبکه‌های پولشویی در قالب شرط‌بندی‌های اینترنتی منهدم شد.

تسنیم: ‌حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی ضمن تقدیر از هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در شناسایی و دستگیری ۴ نفر از اعضای تیم پشتیبانی سایت‌های قمار و شرط‌بندی در شیراز اظهارکرد: تاکنون ۳۲۰ هزار میلیارد ریال گردش ریالی و ۱۸ میلیون دلار واریزی رمز ارزی کاربران کشف و با تحقیقات قضایی صورت گرفته ۳۵ هزار حساب اجاره‌ای بانکی مرتبط با این سایت‌ها شناسایی و مسدود شده است.

 رئیس کل دادکستری استان فارس با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ درگاه پرداخت موسوم به "پرداخت می" با دستور قضایی مسدود شده است، افزود: بازداشت‌شدگان هم اکنون با اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور و پولشویی در بازداشت به‌سر می‌برند و با توجه به اهمیت موضوع تحقیقات پرونده در قالب مدیریت پرونده‌ای مهم با نظارت معاون دادستان عمومی و انقلاب و سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی شیراز و توسط بازپرس ویژه جرایم امنیتی شیراز و اداره کل اطلاعات استان فارس ادامه دارد.

وی تصریح کرد: جنبه گوناگون پرونده همچنان در حال بررسی کارشناسی و تحقیقات قضایی است و امکان شناسایی ابعاد جدید در این پرونده وجود دارد.

موسوی خاطر نشان کرد: طبق نظرات اولیه کارشناسی عایدی اعضای شبکه مذکور در راه‌اندازی و هدایت درگاه یاد شده بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.