شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس#سود#جزئیات#سود#شرکت#بورس#منتشر

جزئیات سود شرکت بورس منتشر شد

اقتصاد جزئیات سود شرکت بورس منتشر شد

شرکت بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد افزایش سود عملیاتی در صورت‌های مالی شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه سال قبل ناشی از افزایش حجم و ارزش معاملات بوده است.

بازار سهام یک پلتفرم مالی است که به افراد و شرکت‌ها امکان خرید و فروش سهام و اوراق بهادار را فراهم می‌کند. این بازار به شرکت‌ها امکان جذب سرمایه جهت توسعه و سرمایه‌گذاران را به منظور کسب سود فراهم می‌کند. عوامل مختلفی از جمله اخبار اقتصادی و عملکرد شرکت‌ها بر ارزش سهام در این بازار تأثیر می‌گذارند، و این بازار به عنوان یک نماینده اصلی از سلامت اقتصاد ملی شناخته می‌شود.

شرکت بورس اوراق بهادار تهران بیان کرد افزایش سود عملیاتی در صورتهای مالی شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه سال قبل ناشی از افزایش حجم و ارزش معاملات بوده است.

صنایع فولاد آلیاژی یزد با نماد فولای بیان کرد افزایش ۵۷ درصدی سود خالص نسبت به دوره مشابه سال گذشته ناشی از درآمد های غیر عملیاتی بوده است.

سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات کنفرانس اطلاع رسانی برگزار کرد و به   در خصوص برنامه برای افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها، برنامه های عرضه اولیه، توضیح تغییرات سود، و برنامه سرمایه گذاری و ... پاسخ داد.

شرکت بنیان دیزل (خبنیان) از انعقاد قرارداد با  شرکت حمل و نقل پرچم بار با موضوع فروش ۹ دستگاه شاسی کمپرسی ۱۰ چرخ ۲۸۴۰ خبر داد.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپکیش) از انعقاد قرارداد فروش ۳۰,۰۰۰ دستگاه کارتخوان ثابت مربوط به مناقصه شرکت به پرداخت ملت خبر داد.

بانک گردشگری به دلیل عدم وجود متقاضی از مزایده واگذاری بخشی از سرمایه گذاری های خود نتیجه نگرفت.

شرکت  معدنی و صنعتی چادرملو عنوان کرد کنفرانس پرسش و پاسخ سهامداران و مدیران  از طریق سامانه دیما شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه برگزار می شود.

همچنین این شرکت  بیان کرد با توجه به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۹۲۵۰ میلیارد تومان به‌مبلغ ۲۷۱۵۰ میلیارد تومان ، تعداد ۷۸ میلیارد سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی و انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۳۷۶ میلیون سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه می شود.

شرکت  مخابرات ایران اعلام کرد  صورت مالی شرکت شسکام به دلیل مشکل فنی در سامانه کدال منتشر نشده است و با شماره تیکت cdlf۲۷۴۹ در تاربخ ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ثبت شدو تا این تاریخ مرتفع نگردیده است.

بانک تجارت املاک و مستغلات، کارخانجات و ماشین آلات غیر ضرور خود را به مزایده می گذارد.

شرکت نیان الکترونیک از شرکت در مناقصه شرکت نقش اول کیفیت به تعداد ۷۲۰۰ عدد باتری ۱۲ ولت ۲۰۰ آمپر  و مناقصه شرکت ارتباطات سیار به تعداد ۲۰،۰۰۰ عدد باتری ۱۲ ولت ۲۰۰ آمپر شرکت می کند.

بانک دی بیان کرد در اجرای برنامه‌ تحول بانک دی و مجوز واگذاری سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند (سهامی عام) با شرایط اخذ ۵ تا ۱۰ درصد نقد و الباقی در قالب عقد تسهیلات با اقساط بلند مدت ۱۰ ساله سهام نیروگاه برق دماوند توسط هیأت کارشناسان رسمی دادگستری ارزیابی شده است.

اما هیأت مدیره شرکت فنر سازی خاور افزایش سرمایه ۱۱۶ درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند.