شهر خبر

فرمانده بلندپایه سپاه پاسداران: ترسی از دشمن نداریم /امنیت ایران را نشانه گرفته اند

فرمانده بلندپایه سپاه پاسداران: ترسی از دشمن نداریم /امنیت ایران را نشانه گرفته اند

ایرنا نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: دشمن به دنبال برهم زدن امنیت ایران اسلامی بوده و هست ، اما فرزندان شجاع این سرزمین اجازه هرگونه تحرکی را به دشمن نخواهند داد.

سردار علیرضا تنگسیری شامگاه جمعه در ششمین یادواره سردار شهید علی ییلاقی اشرفی و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس همزمان با مراسم وداع با هشت شهید گمنام در بهشهر بیان داشت: امروز ملت بزرگ ایران ترسی از دشمن ندارد و شجاعانه در مقابل توطئه های دشمن قد خواهیم کشید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: ملت ایران ۴۴ سال با تحریم های کمرشکن‌ استکبار ترسی به خود راه نداد و رزمندگان این ملت هم ترسی از دشمن نخواهند داشت.

وی با بیان این مطلب که دشمن امنیت ما را نشانه گرفته است، بیان داشت: مردم ایران شهید دادند که از دشمن هراسی نداشته باشند و به امنیت این مردم خدشه ای وارد نخواهد شد.

سردار تنگسیری اظهار داشت: افتخار ما این است که خدمتگزار مردم شجاع و فهیم ایران هستیم و تمام تلاش فرزندان شما آن است در راه سربازی شما کوتاهی نداشته باشند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مسیری که انتخاب کردیم حق است و در این مسیر حق به پشتوانه شهدا پیروز هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار شهید مازندران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر سندی از افتخار این خطه از کشور است، بیان داشت: سردار شهید حاج علی ییلاقی ۳۴ سال در کسوت جانبازی ۸۰ درصد لنگری برای جوانان و نسل های بعدی شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: شهید ییلاقی، فرمانده میدانی بود و رنج جانبازی کوچکترین خللی در اراده قوی این رزمنده بزرگ ایجاد نکرده است.

2727