شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یارانه#جدید

یارانه ویژه در حساب این افراد/ زمان واریز اعلام شد

یارانه ویژه در حساب این افراد/ زمان واریز اعلام شد

اقتصاد ۱۰۰ نوشت: دو یارانه جدید به حساب سرپرستار خانوارها واریز خواهد شد.

در سال ۹۹، همزمان با اوج شیوع کرونا، دولت در دو مرحله به مردم وام کرونای یک میلیون تومانی اعطا کرد. یکی از این دو مرحله وام در آذر ماه و نزدیک یلدا به حساب مردم واریز شد. از آن زمان، بسیاری اعتقاد دارند که واریز یارانه جدید یلدایی هر سال ادامه خواهد داشت و امسال نیز منتظرند که یارانه یک میلیونی دریافت کنند. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا دولت امسال نیز واریز ویژه‌ای برای شب یلدا دارد یا خیر؟

هرچند سرنوشت واریز یارانه یک میلیونی شب یلدا، مشخص نیست اما احتمالا تا پایان آذر ماه دو وایزی قابل توجه برای خانوارها وجود دارد. مقرر شده است که سود سهام عدالت تا پایان آذرماه به حساب افراد واریز شود. مبلغ این سود برای کسانی که سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی دارد، ۶۰۰ هزار تومان پیش بینی می‌شود. بر این اساس یک خانواد ۵ نفر ۳ میلیون تومان سود سهام عدالت دریافت خواهد کرد.

یارانه کمک‌معیشتی مرحله ۱۵۴، بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طبق معمول ماه‌های گذشته روز دوشنبه، بیستم آذر به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۱۲ بامداد روز سه‌شنبه، بیست‌ویکم آذر قابل برداشت خواهد بود. بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتی که جز دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

۲۲۳۲۲۵