شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حماس

واکنش حماس به برهنه‌کردن آوارگان فلسطینی/ ورود به مرحله شکست اهداف استراتژیک دشمن

واکنش حماس به برهنه‌کردن آوارگان فلسطینی/ ورود به مرحله شکست اهداف استراتژیک دشمن

ایسنا نوشت: یک رهبر جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این جنبش از همه نهادها و سازمان‌های حقوق بشری و بشردوستانه می‌خواهد که فوراً درباره جنایت بازداشت آوارگان فلسطینی و غیرنظامیان مداخله کنند و با تمام امکانات فشار بیاورند تا اشغالگران اسیران غیرنظامی بی‌گناه را آزاد کنند.

 عزت الرشق، رهبر جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، در بیانیه‌ای تاکید کرد که جستجوی بازداشت شدگان، درآوردن لباس‌های آنها و عکس گرفتن از آنها اقدامی است که تنها توسط گروه‌های مسلح «تروریست» انجام می‌شود.

وی همچنین دستگیری شهروندان آواره در مدرسه‌ای در شمال نوار غزه توسط ارتش اشغالگر و درآوردن لباس‌های آنان را جنایتی در تلافی ضربات وارده به اشغالگران توصیف کرد.

فعالان در شبکه‌های اجتماعی اقدامات نیروهای اشغالگر علیه اسرای غیرنظامی غزه را به همان روشی که داعش در اعدام‌های جمعی در سوریه و عراق به کار می‌برد، تشبیه کردند.

اشغالگران در توجیه این اقدام غیرانسانی مدعی شدند که هدفشان از دستگیری ده‌ها مرد این بوده که می‌خواستند بفهمند که آیا برخی از آنها افراد مسلح یا فعالان حماس هستند یا نه.

سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، مقاومت وارد مرحله شکست اهداف دشمن در سطوح مختلف شده است و ساعات آینده شگفتی‌های زیادی را به همراه خواهد داشت.

«مصعب البریم»، سخنگوی رسانه‌ای این جنبش در گفت‌وگو با سایت خبری المیادین گفت، تصویر استواری مردم فلسطین آن چیزی است که در خط مقدم مشاهده می‌شود و چیزی جز آن نیست.

وی به نقل از نیروهای مقاومت فلسطین گفت: «ما اشغالگر را به چالش می‌کشیم تا در مورد آنچه برای افسران و سربازان آن در شرق خان یونس رخ داده است، صحبت کند.»

البریم گفت، نیروهای مقاومت، رژیم صهیونیستی را از عمق سرزمین سوخته مورد حمله قرار دادند که دست به هرگونه تخریب زده است.

سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت، ایستادگی ملت فلسطین به معجزه شبیه‌تر است. مقاومت اکنون در مرحله مذاکره با آتش و شکست اهداف استراتژیک دشمن است و ساعات آینده شگفتی‌های زیادی را به همراه خواهد داشت.

پیش از این رسانه‌های صهیونیستی نسبت به تداوم حملات موشکی مقاومت فلسطین به سمت شهرک‌های اطراف غزه که بیش از دو ماه است ادامه دارد، واکنش نشان دادند. این رسانه‌ها نسبت به پیشرفت این حملات در روزهای آینده هشدار دادند.

311311