شهر خبر

امام جمعه اردبیل: گفته اند طبقه دوم فلان پاساژ برای من است، شماره کارت ملی می دهم، چک کنید /من پسری ندارم که به او تهمت هم بزنند

امام جمعه اردبیل: گفته اند طبقه دوم فلان پاساژ برای من است، شماره کارت ملی می دهم، چک کنید /من پسری ندارم که به او تهمت هم بزنند

ایسنا نوشت: امام جمعه اردبیل با تبیین صریح برخی از شایعات خاطرنشان کرد: بارها و بارها به پسر اینجانب نسبت‌های بسیار سنگین متوجه کرده اند در حالی که اینجانب اصلاً اولاد ذکور ندارم! این تهمت‌ها مخصوصاً در موسم انتخابات تشدید می شود و حسنات به شدت در نامه اعمال افراد جا به جا می شود.

سید حسن عاملی، امروز ۱۷ آذر در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: از دولت محترم تشکر دارم که پس از خطبه هفته قبل در موضوع استخدام‌های سفارشی سریعاً از ریاست جمهوری تماس گرفته و موضوع را پیگیری کردند. پیگیری و توجه دولت آقای رئیسی به مطالبات ائمه جمعه که در خطبه‌ها مطرح می‌کنند جای تحسین دارد تا حال چنین نبوده است بعضی از وزراء نیز پیغام فرستادند که ما مدت‌هاست دیگر به سفارشات استخدامی نمایندگان اعتناء نمی‌کنیم. اینجانب فورا از مدیر این وزیر استسفار کردم دیدم راست می گوید.

واکنش به همجنس‌بازی در اروپا و آمریکا در تریبون نماز جمعه/ کثافت‌کاری‌هایی در زندگی بشر به‌وجود آوردند/ مسائل اقتصادی برای فرار از فرزندآوری موجه نیست

عذابی که امام جمعه اردبیل به‌خاطر «طلاق» می‌کشد/ در جلسه مشاوره قبل از ازدواج حاضر می‌شوم

وی ادامه داد: بهترین اقدام را سازمان بازرسی استان انجام دادند که طی نامه‌ای به یک اداره که در آنجا بیشترین استخدام سفارشی صورت گرفته با استناد به قوانین مقررات کشور پذیرش هرگونه سفارش استخدامی را ممنوع و خلاف قانون اعلام کردند با این اقدام تمام مدیران بهترین مستمسک را در برابر وزیر خاطی دارند و بعد از آن دیگر بهانه‌ای ندارند و از این به بعد اگر در برابر سفارش غیرقانونی خاضع باشند مرتکب جنایت می‌شوند سازمان بازرسی استان باید این دستورالعمل را به تمام مدیران استان بفرستد دیروز در محضر رئیس قوه قضاییه از سازمان بازرسی کشور خواستیم این دستورالعمل را به کل مدیران در تمام استان‌ها ارسال و خیانت را از اساس برطرف سازند.این خدمت بزرگ برای مدیران کشور است و آنها را از غضب خداوند خلاص می کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به سفر دیروز ریاست قوه قضاییه به استان تصریح کرد: حضور ریاست قوه قضاییه در استان فرصت مغتنم برای اشراف بر امور از نزدیک و رفع نواقص احتمالی و استماع مطالبات از زبان مسئولین استانی است و از زمان ایشان تحولات ارزشمند در دستگاه قضایی صورت گرفته است. ریاست قوه قضاییه جلسات خوبی با دانشجویان، صنعتگران و مدیران داشتند و به تمام شهرها نماینده فرستادند و مخصوصاً در این سفر مشکل ۵۰ ساله عشایر حل شد و بیش از ۴۰ روستای عشایری در محدوده کشت صنعت که فاقد سند مالکیت بودند و بارها به ما مراجعه می کردند و ما بارها این گرفتاری را به دستگاه قضایی گزارش کرده بودیم بحمدالله تحویل سند از این هفته شروع شد.

عاملی گفت: من یقین دارم خیلی‌ها در اثر حرف‌های شخصی، تهمت، افتراء و غیبت با پشیمانی از دنیا می‌روند و طبق روایات هر کس با پشیمانی از دنیا برود تا آخر پشیمان خواهد ماند چون دفتر بسته می‌شود و بعد از مرگ هیچ چیز قابل تغییر نیست همچنان که خداوند فرمود:"مَا یُبَدَّلُ الْقَوْلُ لَدَیَّ"(دیگر وعده عذاب من مبدّل نخواهد شد).

۲۱۱۲۷