شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#قیمت#نیسان

هایلوکس چمپ با نیسان آبی هم قیمت شد / محصول جدید تویوتا چه شکلی است ؟

پارسیک اقتصادی هایلوکس چمپ با نیسان آبی هم قیمت شد / محصول جدید تویوتا چه شکلی است ؟

به تازگی، تویوتا وانتی را معرفی کرده که با پیکاپ های روز دنیا متفاوت است و به جای آپشن های متعدد، روی کاربردی بودن آن تمرکز دارد؛ هایلوکس چمپ (Champ)، وانتی که تقریباً هم‌قیمت با نیسان آبی است.

جدیدا تویوتا یک پیکاپ جذاب و ارزان قیمت به نام هایلوکس چمپ معرفی کرده است که اکنون در تایلند به فروش می رسد. این خودرو در اصل نسخه تولیدی IMV ۰ مفهومی است که در نمایشگاه خودروی ژاپن ۲۰۲۳ دیده ایم.

قیمت آن از ۴۵۹۰۰۰ بات بسیار پایین شروع می شود که با نرخ ارز فعلی به ۱۳۰۷۰ دلار یا ۱۱۹۳۰ یورو می رسد. حتی گران ترین پیکربندی فقط ۵۷۷۰۰۰ بات (۱۶۴۳۰ دلار یا ۱۵۰۰۰ یورو) هزینه برای مشتری دارد. این قیمت ها از بسیاری از خودروهایی که در کشو ما عرضه می شوند پایین تر است و می توان قیمت این خودرو را با قیمت نیسان آبی در بازار کشور مقایسه کرد.

گزینه های رنگ به سفید، نقره ای یا خاکستری محدود می شود، اما هنوز هم می توانید چند مدل بدنه انتخاب کنید. این وسیله نقلیه مفید را می توان به یک RV، یک کامیون مواد غذایی، یک ون پزشکی (با یخچال) یا یک خودروی کمپینگ با یک چادر روی سقف تبدیل کرد. بسته به آن چه می خواهید، این تبدیل ها از ۸۰۰۰۰ بات (حدود ۲۳۰۰ دلار) برای ون تا ۲۰۰۰۰۰۰ بات (۵۷۰۰۰ دلار) برای RV هزینه دارند.

تویوتا تایلند، هایلوکس چمپ را در هشت سطح مختلف از جمله فاصله بین دو محور کوتاه و بلند و یک نوع بدون اتاق بار به فروش خواهد رساند. نیروی موجود در این خودرو در مدل های مختلف از موتورهای ۲.۰ و ۲.۷ لیتری بنزینی و ۲.۴ لیتری دیزلی تأمین می شود، که خروجی آن از طریق گیربکس پنج سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود.

در مورد وزن، مدل شاسی بلند با تخت و دیزل به ۲۷۹۰ کیلوگرم می رسد و این کامیون تنها ۵۳۰۰ میلی متر طول، ۱۷۸۵ میلی متر عرض و ۱۷۳۵ میلی متر ارتفاع دارد و فاصله بین دو محور آن به ۳۰۸۵ میلی متر می رسد. با موتور دیزلی، هایلوکس چمپ دو سرنشینه، حداکثر ظرفیت حمل بار ۱۰۰۰ کیلوگرم را دارد. این کامیون به صورت محلی در کارخانه سامرونگ ساخته شده است و تویوتا می گوید بیش از ۱۰۰ لوازم جانبی سازگار دارد.

هایلوکس-چمپ