شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزشگاه#بازگشت#نکو#تئاتر#رویاها

بازگشت نکو به تئاتر رویاها

بازگشت نکو به تئاتر رویاها

ورزش سه نوشت:‌قرمزهای اهوازی روز شنبه در ورزشگاه خانگی خود باید مقابل سرمربی سابق خود صف‌آرایی کنند.

استقلال روز شنبه در دیداری حساس و مهم در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف فولاد خواهد رفت، فولادی که چهار فصل زیر نظر جواد نکونام یکی از تیم‌های موفق لیگ برتر به حساب می‌آمد. دو قهرمانی در فوتبال ایران، دو صعود به لیگ قهرمانان آسیا و صعود به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا از جمله موفقیت‌های قرمزهای اهوازی با نکونام بود.

دو صعود پیاپی به آسیا و البته یک صعود از مرحله گروهی که باعث شد مسابقات مرحله بعدش به فصل بعدی موکول شود باعث شد تا فولاد سه سال تم یک تیم آسیایی بگیرد و شعار فولاد آسیایی برای این تیم جنوبی ماندگار شود.

اگرچه جدایی نکونام از فولاد چندان خوشایند دو طرف نبود، اما قطعا نه نکونام خاطرات اهواز را فراموش می‌کند و نه فولادی‌ها تلاش‌های او را از یاد خواهند برد.

نکونام در ورزشگاه فولاد سه بار مقابل استقلال قرار گرفت و موفق شد دو برد و یک باخت به دست بیاورد اما حالا همان مسابقه است و او باید در سمت دیگر برای موفقیت شاگردانش بایستد و تیمش را هدایت کند.

دیدار روز سه‌شنبه جذابیت‌های زیادی خواهد داشت و خوزستانی‌های مهمان نواز از سرمربی سابق خود استقبال خواهند کرد تا خاطرات شیرین برای دو طرف زنده شود و شاید دوربین‌ها و لنزها لحظات به یادماندنی از این دیدار دوباره را شکار کنند، عملکرد این فصل فولاد در لیگ برتر کار بزرگ چند فصل اخیر نکو و شاگردانش در اهواز را بیش از پیش نشان می‌دهد.

257 251