شهر خبر

پوستر کاراکترهای سریال Berlin؛ گردهم‌آیی سارقان جواهر

پوستر کاراکترهای سریال Berlin؛ گردهم‌آیی سارقان جواهر

زومجی نوشت:شبکه نتفلیکس پوسترهای جدیدی از کاراکترهای سریال Berlin، اسپین-آف سریال Money Heist را منتشر کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه نتفلیکس پوستر کاراکترهای سریال Berlin (برلین)، اسپین-آف Money Heist (خانه کاغذی) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این پوسترها گروه سارق جواهر ازجمله برلین، دامیان، کیلا، بروس و روی را در معرض نمایش قرار می‌دهند. طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تماشای اسپین-آف خانه کاغذی منتظر بمانند و این سریال درام جنایی در تاریخ ۸ دی (۲۹ دسامبر) پخش می‌شود.


پدرو آلونسو (بازیگر سریال Grand Hotel) در نقش برلین، تریستان اوجوا (بازیگر سریال Fariña) در نقش دامیان، میشل جنر (بازیگر سریال Cathedral of the Sea) در نقش کیلا، بگونیا وارگاس (بازیگر سریال Welcome to Eden) در نقش کامرون، خولیو پنیا فرناندز (بازیگر فیلم Through My Window) در نقش روی، جوئل سانچز در نقش بروس، نایوا نیمری در نقش آلیسیا سیرا و ایتسیار ایتونیو در نقش راکل در سریال فرعی خانه کاغذی بازی می‌کنند.

پوستر کاراکترهای سریال Berlin؛ گردهم‌آیی سارقان جواهر

در خلاصه داستان سریال Berlin می‌خوانیم: «برنامه برلین سرقت ۴۴ میلیون یورو در یک بعد از ظهر است. برلین از دنیای Money Heist می‌آید». این سریال یک نمایش درام با موضوع سرقت ۸ قسمتی است که توسط اِستر مارتینز-لوباتو و آلکس پینا، سازندگان سریال Money Heist ساخته شد. اِستر مارتینز-لوباتو، آلکس پینا، دیوید اولیویا و دیوید بروکال وظیفه نگارش فیلم‌نامه و و جفری کاپر و دیوید بروکال وظیفه کارگردانی این اسپین-آف را برعهده داشتند.

برلین با نقش‌آفرینی پدرو آلونسو در نخستین فصل سریال Money Heist معرفی شد و فرمانده دوم سرقت از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا بود که نقشه سرقت از بانک اسپانیا را کشید، اما نتوانست جان سالم به در ببرد. سریال خانه کاغذی توسط آلکس پینا ساخته شد و داستان گروهی از سارقان به رهبری پروفسور را روایت می‌کند که از ماسک سالوادور دالی و روپوش قرمز رنگی استفاده می‌کنند و با انتخاب نام شهرها برای خود هویت‌شان را مخفی نگه می‌دارند.

۲۲۰