شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#خودرو#جدید#قیمت#عضو#اعلام#کارخانه#این#چند؟

قیمت عضو جدید سایپا اعلام شد / قیمت کارخانه این خودرو چند؟

اقتصاد قیمت عضو جدید سایپا اعلام شد / قیمت کارخانه این خودرو چند؟

قیمت کارخانه خودرو اطلس توسط سایپا اعلام شد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در روز سه شنبه مورخ ۱۴ آذر ۱۴۰۲، پیش فروش اطلس G منتشر شد. طبق آخرین تصمیم شورای رقابت درباره قیمت خودرو، قیمت کارخانه این محصول با اضافه شدن هزینه‌های جانبی ۴۰۶ میلیون تومان است.

قیمت خودرو اطلس سایپا اعلام شد

قیمت-اطلس

 

مشخصات اطلس

آذر ماه ۱۴۰۱ بود که سایپا برای نخستین بار تصاویر رسمی اطلس را منتشر کرد و پس از آن تصاویر دیگری از تولید آزمایشی این خودرو در خط تولید سایپا منتشر شد.   سایپا اطلس به طور کلی در دو تیپ ۱ و ۲ و بصورت دقیق تر در چهار تیپ S، L، G و E به بازار می آید. تیپ های S و G نمونه های ۵ دنده دستی هستند که تیپ S نمونه پایه و تیپ G نمونه فول آپشن دنده دستی از اطلس هستند. تیپ های L و E به جعبه دنده اتوماتیک CVT (با ۶ دنده مصنوعی) مجهز هستند که بترتیب تیپ L به عنوان نمونه پایه و تیپ E به عنوان نمونه فول آپشن اتوماتیک اطلس در نظر گرفته شده است.

عکس اطلس G

سایپا اطلس G نمونه فول آپشن از اطلس دنده ای است. این یعنی مشخصات فنی و سیستم انتقال قدرت با نسخه S یکسان است اما نسبت به نسخه S امکانات بیشتری دارد. امکانات شاخصی که این تیپ را از نسخه S متمایز می کند عبارت است از صفحه نمایش ۷ اینچ مالتی مدیا، دوربین عقب، کنترل صدا از روی فرمان، روکش چرم مصنوعی صندلی ها، آینه های تاشو برقی، آنتن سقفی کوسه ای، تریم داخلی دو رنگ، سانروف برقی و سقف رنگی.

اطلس-سایپا

اطلس-سایپا

اطلس-سایپا