شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#آخرین#فرصت#ثبت#نام#اعلام

آخرین فرصت ثبت نام خودرو اعلام شد

اقتصاد آخرین فرصت ثبت نام خودرو اعلام شد

مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: ساعت ۲۴ امشب آخرین مهلت برای ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو است.

بازار خودرو یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی هر کشور است. در این بازار، خودروهای جدید یا دست دوم به فروش می‌رسند. انواع خودروهای مختلفی از جمله اتومبیل، موتورسیکلت، وانت، کامیون، اتوبوس و انواع دیگر در این بازار قابل دسترس هستند.

بازار خودرو به‌طور معمول توسط شرکت‌های خودروسازی، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است. در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: ٢ خودروساز داخلی هفته گذشته مجوز های لازم را اخذ کرده اند و مجوز عرضه خودروی Lamari EAMA ‌محصول شرکت آرین و هایما ۷X محصول شرکت ایران خودرو دریافت شده است  که از عصر روز ۱۲ آذر عرضه آنها در سامانه یکپارچه آغاز شد.

او گفت:ساعت ۲۴ امشب آخرین مهلت برای ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو است و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

تقدسی گفت: این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که پنجمین عرضه این خودروهاست و در قالب اطلاعیه شماره ۶ سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای وارداتی، ارائه شده است، ۱۱ محصول که شش محصول دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و پنج محصول دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.