شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#محیط زیست

کشف لاشه ۳ قوچ و میش وحشی از یخچال یک شکارچی/ عکس

کشف لاشه ۳ قوچ و میش وحشی از یخچال یک شکارچی/ عکس

ایسنا نوشت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست در استان سمنان، لاشه‌های سه قوچ و میش وحشی را از یخچال یک شکارچی سابقه‌دار در شهرستان سرخه بیرون کشیدند!

روابط عمومی محیط زیست استان سمنان امروز (چهارشنبه، ۲۵ آذر ماه) از بازداشت شکارچی‌های سابقه‌دار در شهرستان سرخه خبر داد و اعلام کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های سمنان و سرخه واحد افتر، با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی و پلیس اطلاعات شهرستان سرخه روز گذشته در یک عملیات ضربتی، دو نفر از متخلفان سابقه‌دار را در شهرستان سرخه بازداشت کردند. متهمان هنگام خروج از شکارگاه تحت تعقیب نامحسوس مأموران قرار گرفتند و به محض اینکه در شهر سرخه وارد خانه شدند، در هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی، خانه بازرسی شد.

در این‌باره اداره محیط زیست استان سمنان نیز اعلام کرد: در بازرسی از خانه این شکارچی غیرمجاز، لاشه یک رأس قوچ وحشی تازه شکارشده و اجزای فریزشده دو رأس شکار از نوع قوچ و میش (یک رأس قوچ و یک رأس بره) یک دستگاه بی‌سیم و وسایل شکار و صید کشف و ضبط شد. با دستور قضایی، در بازرسی از خانه دیگر این متهم در روستای عبدل‌آباد، یک قبضه اسلحه گلوله‌زنی برنو قاچاق همراه مهمات کشف و ضبط شد. در این راستا، دو نفر متهم تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف لاشه ۳ قوچ و میش وحشی از یخچال یک شکارچی/ عکس

۴۷۲۳۶