شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#لوکس

اجاره این خانه در تهران ماهی ۱۶۰ میلیون است / رکورد خانه های لوکس در دست این منطقه+ جدول

اقتصاد اجاره این خانه در تهران ماهی ۱۶۰ میلیون است / رکورد خانه های لوکس در دست این منطقه+ جدول

در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه های لوکس در مناطق مختلف تهران خواهیم‌ پرداخت.

بازار مسکن از بخش‌های مهم اقتصاد کشور است. در این بازار، خرید و فروش ملک، اجاره و اجاره بها، ساخت‌وساز و توسعه و بهبود ملک‌ها رواج داشته و می‌تواند به‌عنوان شاخصی برای سلامت کل اقتصاد یک کشور محسوب شود. این بخش علاوه بر رونق قابل توجهی که در برخی دوره‌ها داشته، با مسائلی مانند کاهش یا افزایش قیمت‌ مسکن، تقاضا و عرضه، ساخت‌وساز و قوانین و مقررات گوناگون نیز مواجه شده است.

اگر قصد اجاره یک واحد در نیاوران را دارید، یک واحد ۲۶۰ متری نوساز دارای امکاناتی که به گفته آگهی دهنده تاپ لوکیشن صاحبقرانیه، لوکس‌ترین برج باغ نئوکلاسیک در منطقه با مشخصات بی‌نظیر، با ۳ خواب مستر، واقع در طبقه ۴ با چشم‌انداز و ویوی ابدی، متریال برند روز اروپا، آشپزخانه فول فرنیش، تراس بزرگ و قابل چیدمان، روف گاردن مدرن و تجهیز شده، ۴ پارکینگ سندی باکس، مشاعات آبی ( سونای خشک و بخار، جکوزی )، لابی مجلل و شیک، تالار اجتماعات دیزاین شده به متراژ ۵۰۰ متر، سالن جیم و کافی شاپ لوکس، سالن بیلیارد و گیم روم کارواش اختصاصی و تیم حفاظت. می‌توانید با رهن ۳ میلیارد و اجاره ۱۶۰ میلیون تومان این خانه را در نیاوران کرایه کنید.

اگر به دنبال واحد دیگری در محمودیه هستید می‌توانید یک خانه ۲۸۰ متری که انباری، آسانسور و پارکینگ دارد و دارای امکاناتی مثل دوپارکینگ باکس، سالن اجتماعات، لابی مجلل، تیم تأسیساتی، تیم خدماتی، ۴ اتاق خواب بزرگ لوکس را با پول پیش ۲ میلیارد و اجاره ۱۲۰ میلیون کرایه کنید.

اگر واحدی در مرزداران مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۱۸۵ متری است و سه خوابه وپارکینگ، انباری، آسانسور دارد و دارای کلید نخورده دارای لابی و دو پارکینگ. این واحد با رهن ۲ میلیارد و اجاره ۴۵ میلیون تومان در مرزداران قیمت‌گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در زعفرانیه با متراژ ۲۸۰ متر در حالی که ۴ سال از ساخت آن گذشته شده است و چهار خواب است، طبقه آخر قرار دارد پلان تفکیکی، نور شمال و جنوب لابی، سرایدار مقیم، مشاعات کامل، دو پارکینگ سندی نیز نیز از دیگر امکانات آن است با رهن ۲ میلیار و اجاره ۱۵۰ میلیونی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در پاسداران به دنبال خانه ۲۸۰ متری هستید باز یک واحد که انباری، پارکینگ، آسانسور دارد و فایل بدون مشابه در پاسداران، سازه‌ای ماندگار از سازنده‌ای بنام، خوش نقشه و بدون پرتی را با پول پیش ۳ میلیارد و اجاره ۱۲۰ میلیون تومانی در پاسداران کرایه کنید.

اگر در ظفر به دنبال خانه ۲۰۰ متری هستید باز یک واحد که انباری، پارکینگ، آسانسور دارد، ٣ خواب مستر، آشپزخانه فول فرنیش bocsh آلمان فول هوشمند، مجهز به ٣ پارکینگ باکس، لابی مجلل و مبله، سالن سینما، مشاعات آبی بینظیر، سالن gym/لابی من ٢٤ ساعته، تیم خدماتی را با پول پیش ۴ میلیارد و اجاره ۱۲۰ میلیون تومانی در پاسداران کرایه کنید.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه‌های بزرگ لوکس در مناطق مختلف تهران به‌دست خواهید آورد.

خانه-لوکس

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در مناطق مختلف تهران برای اجاره گذاشته شده اند و نرخ‌ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.