شهر خبر

با خرید این خودرو داخلی ۱۰۰ میلیون سود کنید / ساینا اتوماتیک چند شد؟

اقتصاد با خرید این خودرو داخلی ۱۰۰ میلیون سود کنید / ساینا اتوماتیک چند شد؟

قیمت روز و جدید انواع خودرو ساینا در بازار و کارخانه اعلام شد.

قیمت خودرو در بازار تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی می‌شوند. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت خودرو، تکنولوژی استفاده شده در ساخت، قابلیت‌های امنیتی و رفاهی، طراحی و برند خودرو و ... هستند. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، قوانین و مقررات دولتی، رقابت با سایر شرکت‌های خودروسازی، تقاضای بازار و ... هستند. بنابراین، قیمت خودرو در بازار خودرو تحت تأثیر مجموعه‌ای از عوامل داخلی و خارجی قرار می‌گیرد که هر یک از آن‌ها می‌تواند بر قیمت نهایی خودرو تأثیرگذار باشد.امروز نیز قیمت برخی از مدل‌های پژو ۲۰۷ را همراه با روند افزایشی می‌خوانید.

قیمت ساینا صفر در بازار آزاد نسبت به روز گذشته صعودی شده است. بر اساس قیمت روز محصولات سایپا ، قیمت ساینا EX صفر به ۳۳۷ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۴ میلیون بالا رفته است. همچنین قیمت ساینا اس بنزینی با رشد ۳ میلیونی طی یک روز به روزرسانی شده است. قیمت ساینا گازسوز سال ۱۴۰۲ هم ۳۷۴ میلیون تومان است که ۲ میلیون تومان گران شده است.

قیمت-ساینا

قیمت خودرو امروز نشان می دهد که ساینا دنده‌ای EX به ۳۳۳ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت ساینا دوگانه سوز صفر هم ۳۷۰ میلیون تومان است.