شهر خبر

رئیسی در نشست مشترک دولت و مجلس:

حسرت این‌که روزی بین دولت و مجلس اختلافی ایجاد شود را به دل منتقدان خواهیم گذاشت

رئیسی در نشست مشترک دولت و مجلس گفت: بسیاری این را در سر داشتند و هم‌چنان ممکن است بر زبان جاری کنند که میان مجلس و دولت مسئله یا چالشی پدیدار شود تا بگویند این‌ها هم باهم دچار اختلاف و بگومگو شدند.ضمن حفظ جایگاه نمایندگان مجلس، دولت و دستگاه‌های مختلف ما حسرت این‌که روزی ببیند بین دولت و مجلس اختلافی ایجاد شود را به دل آنان خواهیم گذاشت.

حسرت این‌که روزی بین دولت و مجلس اختلافی ایجاد شود را به دل منتقدان خواهیم گذاشت
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۴ ۱۲:۴۸:۰۳
اعتمادآنلاین |

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری با تاکید بر این‌که «الگوی مناسب بین مجلس و دولت تعامل و همگرایی و هماهنگی است»، گفت: این هم معنایش این نیست که اگر نقدی که اصلاح‌گرانه از سوی نماینده‌ای به یک بخش اجرایی یا دولت دارد مطرح نشود، حتما به اصلاح امور دولت کمک می‌کند. ما بارها گفته‌ایم که نقد مصلحانه حتما به اصلاح کار دولت کمک می‌کند. ما حتماً از آن استقبال می‌کنیم و این سخنی نیست. بسیاری این را در سر داشتند و هم‌چنان ممکن است بر زبان جاری کنند که میان مجلس و دولت مسئله یا چالشی پدیدار شود تا بگویند این‌ها هم باهم دچار اختلاف و بگومگو شدند.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: ضمن حفظ جایگاه نمایندگان مجلس، دولت و دستگاه‌های مختلف ما حسرت این‌که روزی ببیند بین دولت و مجلس اختلافی ایجاد شود را به دل آنان خواهیم گذاشت. ما گفت‌وگو و جلسه داریم. ممکن است جایی اختلاف نظر باشد، اشکالی ندارد با نشست و تعامل بسیاری از مشکلات حل می‌شود. ما مصمم هستیم کار مردم را عقب نیندازیم و مشکلات مردم را هم خوب بشناسیم و هم پیگیری کنیم. اراده مجلس و دولت همین است.