شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#قیمت

قیمت جدید انواع دستگاه تست قند خون + جدول

اقتصاد قیمت جدید انواع دستگاه تست قند خون + جدول

در این گزارش به بررسی آخرین قیمت انواع دستگاه تست قند خون یا گلوکومتر پرداختیم.

دستگاه تست قند خون یا گلوکومتر، دستگاهی است که سطح گلوکز (قند) خون را اندازه گیری می‌کند. در بیماران دیابتی از این دستگاه برای کنترل سطح گلوکز خون و در صورت لزوم برای کمک به تنظیم مقدار مصرف انسولین استفاده می‌شود.

معمولا دستگاه‌های قند خون همراه با نوارهایی برای جمع آوری قطرات خون ارائه می‌شوند. با اینحال، در سال‌های اخیر گزینه‌های کمتر تهاجمی هم عرضه شده‌اند.

با توجه به شیوع دیابت در سراسر جهان، در حال حاضر یکی از نگرانی های اصلی بهداشت جهانی، تکامل سیستم‌های کنترل قند خون است.

دستگاه تست قند خون چطور کار می‌کند؟

نحوه استفاده از این وسیله بسیار راحت است. هنگام خرید، فروشنده، همراه دستگاه تست قند خون، یک وسیله شبیه به خودکار، تعدادی سوزن و نوارهای کاغذی مخصوصی نیز به شما می‌دهد. یکی از سوزن‌ها را داخل این وسیله که شبیه به خودکار است، قرار دهید. سپس یکی از انگشت‌های خود را با آن سوراخ کرده و یک قطره خون روی نوار کاغذی که قبلاً داخل دستگاه قرار داده‌اید، بچکانید. دستگاه، میزان قند خون شما را تعیین کرده و به شما نشان می‌دهد. پس از اینکه میزان قند خون خود را فهمیدید، سوزن و نوار استفاده شده را دور بیندازید.

قیمت دستگاه تست قند خون

در ادامه جدولی از آخرین قیمت انواع دستگاه تست قند خون برای شما فراهم کردیم که مشاهده می کنید.

مدل قیمت
دستگاه تست قندخون اس دی بایوسنسور مدل کد فری

۵۹۰,۰۰۰

تومان

دستگاه تست قند خون فریسنس مدل TAG به همراه قلم

۴۹۰,۰۰۰

تومان

دستگاه تست قند خون یورایت مدل TD۴۲۷۹

۵۵۰,۰۰۰

تومان

دستگاه تست قند خون آوان مدل AGM۰۱

۳۶۱,۰۰۰

تومان

دستگاه تست قند خون کرسنس مدل IS۶۴۳۲۱۲-R

۴۲۰,۰۰۰

تومان

دستگاه تست قند خون یو رایت مدل TD-۴۲۷۹

۴۶۵,۰۰۰

تومان

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.