شهر خبر

فروش آنلاین لاستیک دولتی متوقف شد / این محصول را چگونه خریداری کنیم؟

اقتصاد فروش آنلاین لاستیک دولتی متوقف شد / این محصول را چگونه خریداری کنیم؟

طبق اظهارات رئیس جدید انجمن صنفی صنعت تایر ایران، فروش اینترنتی لاستیک دولتی بسته و بعد از جابه‌جایی خریدهای قبلی، سایت دوباره باز خواهد شد.

روز گذشته طبق گفته های سخنگوی انجمن تایر مبنی بر توقف فروش اینترنتی لاستیک دولتی،  و مردم می‌توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه تایرهای مورد نیاز خود را از نمایندگی‌ها خریداری کنند.

بر اساس اظهارات مصطفی تنها، نمایندگی‌های واحدهای تولیدی لاستیک را به صورت مستمر به بازار عرضه می‌کنند و متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی و کارت ماشین به نمایندگی مراجعه و بعد از احراز هویت خود نسبت به خرید لاستیک اقدام کنند.

این اظهارات در حالی مطرح شد که ساعتی پس از انتشار صحبت‌های سخنگوی انجمن تایر، رئیس انجمن صنفی صنعت تایر اعلام کرد که فروش اینترنتی لاستیک متوقف نشده و به دلیل استقبال و حجم خرید بالا منتظر هستیم روند تقاضا کم شود.

طبق گفته های جمال میرزایی، در نمایندگی‌ها و شبکه‌های تعاونی هم عرضه مستقیم انجام می‌شود که دسترسی مردم راحت‌تر باشد.

رئیس جدید انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفته که خریدهای قبلی که از سکوهای اینترنتی انجام شده، حمل نشده و در اصل چند روزی میزان خرید به اندازه‌ای بود که ظرفیت پست به آن اندازه نبود.

میرزایی تاکید کرده چند روزی فروش اینترنتی بسته شده، اما بعد از جابه‌جایی خریدهای قبلی، سایت دوباره باز خواهد شد.

به گفته رئیس جدید انجمن صنفی صنعت تایر، عرضه مستقیم لاستیک افزایش پیدا کرده و شبکه نمایندگی تقویت شده، شرکت‌های تعاونی که بیشتر مربوط تامین لاستیک مورد نیاز حمل و نقل عمومی است کالا تزریق شده و وضعیت به زودی بهتر می‌شود.

میرزایی اظهار کرده که فراوانی لاستیک رینگ ۱۴ و ۱۵ زیاد شده و امیدواریم قیمت لاستیک با رینگ ۱۳ که التهاباتی دارد هم به زودی به ثبات برسد.

براساس اظهارات رئیس جدید انجمن صنفی صنعت تایر، نمایندگی‌ها همیشه لاستیک را به قیمت مصوب عرضه می‌کنند و اگر مغازه‌دارانی هم هستند که لاستیک را به قیمت مصوب عرضه نمی‌کنند، انصاف را رعایت نکرده‌اند.