شهر خبر

توضیح روزنامه دولت درباره اظهارات مبهم رئیسی درباره خط ریلی تهران-پرند

روزنامه ایران نوشت: قرار بود این مسیر یک خطه باشد و مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) تا پرند را یک قطار طی کند و مجدداً برگردد، اما دولت سیزدهم در اقدامی اثرگذار، این مسیر را به دو خطه ارتقا داد. لذا مسیری که قرار بود ۲۰ کیلومتر ریل‌گذاری شود، به ۴۰ کیلومتر خط ریلی افزایش یافت.

توضیح روزنامه دولت درباره اظهارات مبهم رئیسی درباره خط ریلی تهران-پرند
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۲ ۲۰:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه ایران مجبور به توضیح اظهارات مبهم رئیسی درباره خط ریلی تهران-پرند شد.

به گزارش ایران، روزنامه جمهوری اسلامی با مدیریت مسیح مهاجری چهره اصلاح‌طلب حامی حسن روحانی اخیراً در مطلبی مدعی شد که وقتی فاصله تهران تا پرند، 20 کیلومتر است پس چطور رئیس‌جمهور از افتتاح مترو 40 کیلومتری سخن گفته؟ پرسشی که با یک جست‌وجوی ساده می‌شد به پاسخ آن رسید، اما رسانه‌های زنجیره‌ای جریان حامی دولت قبل همچون سایت «انتخاب» سعی کردند به جای نادیده‌گرفتن این گاف روزنامه جمهوری اسلامی، با بازنشر آن به مخاطبان خود احترام نگذارند.

این روزنامه افزوده است: اگر این به ظاهر خبرنگاران کمی به سخنان اخیر رئیس‌جمهور توجه کرده بودند متوجه می‌شدند که رئیسی در حالی که مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) تا ایستگاه پرند را با قطار شهری طی می‌کرد، در سخنانی اعلام کرد قرار بود این مسیر یک خطه باشد و مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) تا پرند را یک قطار طی کند و مجدداً برگردد، اما دولت سیزدهم در اقدامی اثرگذار، این مسیر را به دو خطه ارتقا داد. لذا مسیری که قرار بود ۲۰ کیلومتر ریل‌گذاری شود، به ۴۰ کیلومتر خط ریلی افزایش یافت.