شهر خبر

قیمت بلیت مترو پرند چقدر است؟

قیمت بلیت مترو پرند چقدر است؟

تسنیم نوشت: سید جعفر تشکری هاشمی؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران امروز در حاشیه یکصدونودوهفتمین جلسه شورا با اشاره به تصویب یک فوریت بررسی قیمت بلیط مترو پرند اظهار کرد: یک فوریت این طرح در جلسه امروز به تصویب رسید.

علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران نیز در پایان یکصدونودهفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز قادری؛ رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه حاضر و صحبت‌هایی را در خصوص حوزه معلولان مطرح کرد و در ادامه نیز اعضا در خصوص گزارش اشاره شده مطرح کردند.

وی گفت: در جلسه امروز گزارشی از محله‌گردی امانی و عباسی از محله گلشن منطقه ۴ ارائه شد و در ادامه نیز شهردار منطقه در ارتباط با این گزارش مطالبی را مطرح کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: در ادامه جلسه امروز دو فوریت طرح جلوگیری از فروش طرح ترافیک روزانه در دستور کار اعضا قرار گرفت که دو فوریت این طرح به تصویب اعضا رسید و بر اساس نظر اعضای شورای شهر تهران از این به بعد شهرداری تهران حق فروش طرح ترافیک را در روزهای آلوده ندارد.

نادعلی در پایان گفت: در ادامه جلسه یک فوریت بررسی قیمت و تعیین بهای بلیط مترو در دستور کار اعضا قرار گرفت که یک فوریت این طرح به تصویب رسید و پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی در جلسات آتی قیمت بلیط مترو پرند مشخص خواهد شد.

۲۳۳۲۳۳