شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایلام#دام#کارشناسان#علوم پزشکی

پزشک قلابی به دام افتاد؛ اعمال جراحی وسیع در منزل

پزشک قلابی به دام افتاد؛ اعمال جراحی وسیع در منزل

ایرنا نوشت: مطب شخص سودجو که سلامت شهروندان ایلامی را با خطر مواجه کرده بود با تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام و همراهی پلیس امنیت عمومی، پلمب شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام روز یکشنبه اظهار کرد: مطب این فرد که با طبابت غیرقانونی و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سلامت و جان شهروندان را در معرض خطر قرار داده بود، شناسایی و بلافاصله در هماهنگی با دستگاه قضائی، تیمی از کارشناسان مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه و مأموران پلیس امنیت عمومی به آدرس مورد نظر اعزام شدند.

دکتر "شهرام کارگر" افزود: در زمان حضور تیم اعزامی در محل، مشاهده شد که این مطب پزشکی، به صورت غیرقانونی در حال فعالیت بوده و هیچ گونه مدرک پزشکی معتبری برای ارائه ندارد.

وی خاطرنشان کرد: این شخص سودجو و کلاهبردار که از طریق فضای مجازی اقدام به جذب بیماران و اعمال جراحی وسیع در منزل خود داشت در عملیاتی غافلگیر کننده دستگیر و راهی مراجع قانونی شد.

دکتر مهدی شعبانی مدیر نظارت بر درمان دانشگاه نیز در این خصوص گفت: پس از دستگیری این فرد و جمع آوری کلیه تجهیزات و ملزومات پزشکی موجود، مکان فعالیت وی تا طی مراحل قانونی و تعیین تکلیف پلمپ گردید.

این پزشک قلابی از طریق سایت‌ ها و شبکه های مجازی اقدام به جذب بیماران و اعمال جراحی وسیع در منزل خود کرده است.

۲۳۳۲۳۶